Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos vähän noloa?

Vierailija
19.09.2011 |

Oon töissä ja pomo kiikutti mulle postitettavaksi isohkon paketin. Meillä ei ole postissa nk. tiliä ja homma toimii niin, että maksetaan lähetettävät paketit (niitä ei ole usein) itse ja niistä saa sitten kuitin perusteella rahan takaisin joskus kuun alussa.

Ei siinä mitään, mutta tuo paketti on aika painava ja sen lähettäminen maksaa todnäk useamman kympin ja mulla on rahat todella tiukalla tän kuun. Just eilen laskeskeltiin, että pärjätään juuri ja juuri lapsilisien maksupäivään.

Ihan hiton noloa mennä sanomaan pomolle ettei mulla ole rahaa lähettää pakettia eteenpäin! Ei se varmaan voi uskoakaan, että jollekin voi muutama kymppi oikeasti merkata jotain.

Ei meillä aina ole näin huono tilanne, mut nyt on näin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on ihan helvetin hyvä sauma saada palkankorotus, kun meet kertomaan totuuden pomolle. Ehkä sun pomo siitä todellisuudesta järkyttyy ja tajuaa tarkastaa palkkasi.

Vierailija
2/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei "nolot tapaukset" toistu. ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

firmassa pitää työntekijän maksaa firman paketit ? vaikkin sitten kuittia vastaan saa rahansa pois ...tietty hyvä sauma anella palkankorotusta, mutta eikö noi firman prosessit vois samaan saumaan päivittää...!!??!

Vierailija
4/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole noloa, sanot suoraan, että nyt on kuule sellainen tilanne, että rahat on loppu.

Vierailija
5/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisesta yrityksestä kysymys? Todella erikoista, että työntekijän pitäisi maksaa paketin postituskulut ja rahat saa takaisin vasta seuraavassa palkassa. Ihan järjetön käytäntö!

Vierailija
6/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyllä meilläkin jotuuu maksamaan hotelli- yms matkakulut itse ja sitten saa joskus seuraavassa palkassa takaisin. Ja iso konserni kysessä.

Vierailija
7/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että lompakko jäi kotiin. Kyllä se pomo varmaankin kaivaa omasta pussistaan ja toivottavasti hommaa sulle sitten firman kortin tämmöisiä varten.

Vierailija
8/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomolle vaan suoraan asiasta puhuaan! Ei mitään hävettävää!

Vierailija
9/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omilla rahoilla hoitaa firman asioita! Ihan kumma firma missä oot töissä.

Vierailija
10/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä se sitten vasta seuraavan palkan jälkeen.

Vierailija
11/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso firma kyseessä. Ei tota käytäntöä kukaan ole kyseenalaistanut. Kukaan muu ei ole niin persaukinen kuin minä!;)

ap

Vierailija
12/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihailtavaa rehellisyyttä, jos/kun sanot suoraan, että et voi viedä ja vielä syyn siihen. :)

Vierailija
13/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihailtavaa rehellisyyttä, jos/kun sanot suoraan, että et voi viedä ja vielä syyn siihen. :)

Näin tein. Sanoin suoraan ettei mulla ole just nyt rahaa maksaa niitä postimaksuja ja pomo (hieman häkeltyneenä) nappas paketin omaan kainaloonsa ja lähti viemään postiin.

ap

Vierailija
14/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tein. Sanoin suoraan ettei mulla ole just nyt rahaa maksaa niitä postimaksuja ja pomo (hieman häkeltyneenä) nappas paketin omaan kainaloonsa ja lähti viemään postiin. ap

Hyvä hyvä :)

Vierailija
15/15 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luulisi sillä olevan pieni käteiskassa, josta voi kuitata rahaa ja tehdä sitten tilitys kuiten kera.

Kumma käytäntö tällainen.

Meillä on joko firman kortti tai sitten saa käteiskassasta rahan ostosta varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän