Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen kampaus on "menestyvällä naisella?"

Vierailija
19.09.2011 |

Öh siis, haen "uskottavaa lookia". Tilanne on se, että olen yliopistotyöläinen, ammatissani taatusti kansainvälisestikin arvostettu ja pätevä. Ja tällä alalla ei perinteisesti ulkonäöllä kilpailla, vaan julkaisuilla jne. Osittain siksi se ulkonäkö onkin -hm- jäänyt hieman vähemmälle panostuksessa.



Nyt kuitenkin on tilanne, jossa pitäisi olla myös ulkoisesti vakuuttava. Vaatepuolen olen päivittänyt aikaisemmin syksyllä (kiitosta vain kaikille, jotka silloin neuvoivat). Meikata osaan jos vain saan aikaiseksi. Hiuspuoli huolestuttaa nyt.



Hiuspuolen tilanne se, että se on kamala. Minulla on sellainen tyypillinen suomalainen lentäälentääjalatistuu -hiuslaatu, jossa on paljon pieniä ryhdittömiä vauvahiuksia. ne valuvat päätä myöten, yritti niitä kammata tai leikata miten tahansa, ja SAMAAN aikaan sieltä hörhöttää haituvia sinne tänne. Tilanne sama, vaikka olisin juuri käynyt kampaajalla. Nyt en ole edes käynyt. Hiukset tällä hetkellä luonnonblondit, vähän olkapäiden alapuolelle ja niiden latvoissa on puolen vuoden takaisen kerrostuksen rippeet.



Miten nämä nyt kampaisi ja leikkauttaisi niin että näyttäisi vakuuttavalta? Olen lisäksi vielä normaalipainon ylärajoilla ja naamastani aika pullea. Ja jos leikkautan sellaisen leukaan asti ulottuvat suoran polkkatukan, joka monilla näyttää olevan, näytän aivan äidiltäni, mikä ei ole toivottava vaihtoehto.



Ideoita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkoittaa? Toivottavasti ei ainakaan epänaisellista. Nainen saa näyttää naiselta, kauniilta. Naurettavaa jos pitää tekeytyä mieheksi että olisi muka "vakavastiotettava".

Vierailija
22/27 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Tääkin 40-v tarttis päivitystä peruukkiinsa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/27 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isot paplarit. Annat sitten kuivua joko itsekseen (jos aikaa) tai föönaat, ja avaat varovasti. Tupeerausta tyviin ja lakkaa päälle. Tarpeen mukaan latvoja voi vielä kääntää kihartimella.

<a href="http://www.iltalehti.fi/muoti/200801217045038_st.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/muoti/200801217045038_st.shtml">http://www.iltalehti.fi/muoti/200801217045038_st.shtml</a&gt;

miten tuommoinen tehdään?

Vierailija
25/27 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isot paplarit. Annat sitten kuivua joko itsekseen (jos aikaa) tai föönaat, ja avaat varovasti. Tupeerausta tyviin ja lakkaa päälle. Tarpeen mukaan latvoja voi vielä kääntää kihartimella.

&lt;a href="<a href="http://www.iltalehti.fi/muoti/200801217045038_st.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/muoti/200801217045038_st.shtml">http://www.iltalehti.fi/muoti/200801217045038_st.shtml</a&gt;" alt="<a href="http://www.iltalehti.fi/muoti/200801217045038_st.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/muoti/200801217045038_st.shtml">http://www.iltalehti.fi/muoti/200801217045038_st.shtml</a&gt;"&gt;<a href="http://www.iltalehti.fi/muoti/200801217045038_st.shtml&lt;/a&gt;" alt="http://www.iltalehti.fi/muoti/200801217045038_st.shtml&lt;/a&gt;">http://www.iltalehti.fi/muoti/200801217045038_st.shtml&lt;/a&gt;</a&gt;

miten tuommoinen tehdään?

jos mä väännän tukkaani noin monessa vaiheessa, se on lopuksi ihan kuivan näköinen ja harottaa taas epämääräisiin suuntiin.

Vierailija
26/27 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauta joku kiva selkeä polkkamalli + ota siihen hyvä väri (ihonväriin sopiva).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitappa vaikka leikkauttaa hiuksesi a-linjaiseksi (takaa lyhyempi kuin edestä), mutta älä anna lyhentää edestä kovin paljoa. Pidempikin a-polkka on mielestäni kaunis ja sopii ikäisellesi mainiosti.

Hiuksiin saa ryhtiä hiuspuuterilla (cutrinilla ainakin hyvä). Sitä kun ripauttaa vähän käsiin, hieroo käsiä yhteen ja hieroo puuterin hiuksien juureen ja tupeeraa, niin ohkaisinkin hius pysyy koholla. Myös tuo aikaisemmin mainittu Tigi on loistavaa ainetta! Jos ymmärsin tuotteen oikein, niin nimi on Queen for the day.

Ja kiitos Cutrinin hiuspuuterivinkistä!

t. 12

Sori, muistin merkin väärin. Kyseessä on tietenkin Osiksen puuteri. Pieni punainen purnukka. Vaikka on pieni (ja kallis) on tosi riittoisa, koska sitä ei paljoa tarvi laittaa kerrallaan.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi