Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempien painoarvo

Vierailija
19.09.2011 |

Onko teidänkin lasten koulussa ilmiö, jossa isät ryntäävät lyttäämään, jos joku äiti selittää jotain, kyseenalaistaa jotain tai ehdottaa jotain?

Minä sain isäkaartilta haukkuryöpyn, kun yritin selittää, että ip-kerhon hakujärjestelyt on hoidettu huonosti. Lapsia sai etsiä kerhotiloista, puistosta, milloin mistäkin ja kun lapsensa viimein paikansi, reppu ei ollut samassa paikassa kuin lapsi...

Minä haen autolla, parkkipaikkoja ei missään, ruuhka-aikana yhden korttelin kiertämiseen menee 45 minsaa pahimmillaan ja minun pitää yhdistää sen koululaisen hakemiseen myös päiväkotilapsen noutaminen, joten ei tunnu mieltäylentävältä pörrätä etsimässä parhaimmillaan tunti ekstraa.

Kun sitten sanoin tästä, kimppuuni pörhälsi oitis isiä, joiden mielestä minä vain olen avuton ja organisointikyvytön jne.

No, nää isät ei joko a) itse hae koskaan tai b) asuvat kävelymatkan päässä ja hakevat vain sen koululaisensa...

Sitten kun vielä kehtasin napauttaa takaisin, tuntui, että olin loukannut jotenkin ihan maailman perusjärjestystä avaamalla naisen suuni, kun mies oli lausunut totuuden tyyliin UGH.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka avuton on ihminen joka kitisee siitä, että lapsi ja reppu eivät ole ilttiksessä samassa paikassa???

Vierailija
2/2 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka avuton on ihminen joka kitisee siitä, että lapsi ja reppu eivät ole ilttiksessä samassa paikassa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla