Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä "köyhäilyyn"

Vierailija
19.09.2011 |

Nyt arvon mammat antakaa hyviä vinkkejä miten säästätte rahaa ruokakaupassa. Otatteko vaikka 20 euroa mukaan ja plussakortin. Sillä on sitten pärjättävä. Jaatteko rahat jotenkin vaikka viikolle tai päivälle mitä saa käyttää?

Alkaa suoraan sanottuna tympimään tämä rahan meno. Ihan käytännön esimerkkejä ruokalaskun pienentämiseen kiitos!

Teen aika paljon ruokia itse. Meillä ei syödä eineksiä, koska ne maistuu suoraan sanottua pahalta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää kaikkia kauppoja ja poimia niistä parhaat tarjoukset. K-ryhmällä on usein hyviä tarjouksia tyyliin osta 10/x €:lla ja S-kaupasta saa edullisesti yksittäisiä tuotteita.

Pakastinta kannattaa käyttää ahkerasti ja kunnon kuiva-ainehylly kannattaa kotona aina pitää perusvarustuksessa. Eri laatuisia riisejä, makaroneja, jauhoja, tonnikalaa, tomaattisosetta, ananasta ja muita hedelmiä yms. Jo niistä loihtii hätätapauksessa jotain hyvää, jos ei ole rahaa mennä kauppaan. (Tietysti joskus täytyy olla myös rahaa, jolla varastoja täydentää) Pakkasesta on hyvä löytyä keittojuureksia, he-ma-pa ym. höystön jatketta.

Vierailija
22/22 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon teillä 5-henkisellä perheellä menee kuukaudessa rahaa ruokaan?

Meillä on mies töissä ja minä kotona hoitamassa lapsia joten kotihoidon tuella mennään.

T. Ap

5 henkeä, mies töissä ja minä kahden lapsen kanssa kotona. Esikoinen koulussa.

Ruokakauppaan menee kuukaudessa n.500€, tuohon sisältyy myös hygienia, siivous ja nuorimmaisen vaipat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän