Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hotellihuoneen sijaintiin mahdollista vaikuttaa?

Vierailija
27.09.2011 |

Ollaan menossa hotelliin, jonka toisella puolella kulkee vilkasliikenteinen tie. En haluaisi parveketta sille puolelle. Miten kannattaisi menetellä? Ihan seuramatkalle mennään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne, jotka varanneet ensin saavat ns parhaat huoneet eli tässä tapauksessa sieltä rauhallisemmalta puolelta.

Vierailija
2/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo vaan että menee tilausjärjestyksessä paremmasta huonompaan huoneeseen. Ehkä sen voisi itse varmistaa jos kielitaitoa riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kertoisin haluavani talon toiselle puolelle ja ylimpään kerrokseen.

Vierailija
4/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan siellä englantia osataan. ap

Vierailija
5/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita itse hotelliin.

Vierailija
6/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli juurikin sieltä tien puolelta.

Vierailija
7/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin sähköpostia päivää ennen saapumista.

Vierailija
8/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuramatkoilla matkanjärjestäjä eikä hotelli. Hotellin kontaktoiminen on siis täysin turhaan, koska heillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
9/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on volyymiajattelua, meitä suomalaisia on niin vähän ettei meitä tarvitse erikseen mielistellä. Näin se vaan on. MUTTA jos on itse aktiivinen niin sitten käy hyvin.

Me ollaan lähes aina seuramatkoilla menty respaan ja pyydetty parempi huone ja AINA pyydettäessä ollaan sellainen saatu. Ja siis HUOMATTAVASTI parempi huone. Sääliksi käy niitä jotka tyytyvät siihen mitä saavat tai asioivat vaan suomalaisen matkaoppaan kanssa...

Vierailija
10/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko joutunut maksamaan lisää paremmasta huoneesta?

Vierailija
11/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin siinäkin voin saada huoneen maan tasosta ja näkymillä moottoritielle.

Vierailija
12/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko joutunut maksamaan lisää paremmasta huoneesta?

Paremmalla huoneella en tarkoita huoneen kokoa, vaan sijaintia, näkymää ym seikkoja. Samassa hintaluokassa löytyy liikkumavaraa yllättävän paljon.

Vaatikaa, suomalaiset, vaatikaa. Niin ne muutkin tekee.

Vierailija
13/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa lähestyä hotellia meilillä. Eihän se ota jos ei annakkaan. Ja jos olen tyytymätön koitan vaihtaa huoneen heti. ap

Vierailija
14/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuramatkoilla matkanjärjestäjä eikä hotelli. Hotellin kontaktoiminen on siis täysin turhaan, koska heillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

se on kuule viime kädessä hotellin respa, joka sulle huoneen avaimen antaa. Edellyttäen tietty, että vapaita hyviä huoneita löytyy.

Vierailija
15/15 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hotelli ne huoneet jakaa. Me ollaan joskus toivottu samaa huoneistoa kun edellisellä reissulla ja saatu se. Laitettiin meiliä hotelliin etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän