Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kipulääkkeet imettävälle?

Vierailija
19.09.2011 |

Onko olemassa mitään tujumpia kipulääkkeitä reseptillä saatavilla, jotka eivät haittaa imetystä? Selkä on ihan tajuttoman kipeä, itken ja yritän hoitaa vauvaa, ei paracetamolit enää auta. Olen aikaisemmin saanut arcoxia nimistä lääkettä mutta sitä ei saa syödä imetyksen aikana. En halua lopettaa imetystä kun vauva niin pieni, mutta tuska käy koko ajan sietämättömäksi :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa ja panadolia saa.

Vierailija
2/8 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kuulla että panacod ei ole hyväksi imetyksen aikana, jos oma keho prosessoi lääkkeen nopeasti ja itsellekkin tulee kamalan tokkurainen olo. On kuulemma tuotu vauvoja sen takia ambulanssilla kun saavat myrkytysreaktion tuosta. Itse en siis uskalla käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen Arcoxian käyttäjä ja jo raskausaikana ajattelin, että mieluummin kuolen kuin kestän näitä selkäsärkyjä ilman lääkettä.

Jotenkin sitä vaan selvisi, vaikka imetysajankin sinnittelin ilman. Välillä ei kyllä meinannut pystyä edes pyyhkimään vessassa, kun olin niin jumissa ja kipeä.

Vierailija
4/8 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin panacodia. Mene hierojalle, jos selkä on kovin kipeä. Ei siihen välttämättä kipulääkkeet auta, jos lihakset on pahasti jumissa.

Vierailija
5/8 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niihin selkätuskiin auttanut kyllä millään tavalla.

Vierailija
6/8 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkuin kukaan älähtää, niin Buranaa saa nykyisin käyttää.

Vierailija
7/8 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa saa syödä, samoin ketoprofeiinia. Ja sitten on se Panacod, mitä saa vaan reseptillä.

Vierailija
8/8 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo kauheeta myrkkyä? Ettette vaan sekoita Panadoliin? Mulla ois Panacodia tuolla kaapissa, mutta sitä luulin että viimeisimpinä saa käyttää. Tosin olen sille vähän turhan herkkä, menen "humalaan" siitä, joten vaikka ei imetystä haittaisi niin vauvanhoitoa kyllä muuten.

Ja ei ole kyse lihaskivuista vaan vaivasta jolle toivon pian saavani oikean diagnoosin magneettikuvan avulla. Vaiva ollut jo yli 5 vuotta, raskausaikana oireet katosivat, nyt tulleet takaisin kun synnytyksestä 4kk. Huoh. En olisi tehnyt vauvaa juuri tämän sairauden takia mutta ehkäisy petti. nyt sitten sinnitellään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän