Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku kehtaa tällaista kaupitella? Huutonetissä siis...

Vierailija
05.11.2005 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin heittänyt noi roskiin jo KAUAN sitten ja hankkinut kyllä joka lapselle ihan omat ja ehjät/siistit kerhotossut! Vielä luulee myyjä, että joku MAKSAISI noista min. 1,20 euroa???????? Ei jumankauta, olen oikeesti järkyttynyt!

Vierailija
2/12 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mikään roskis! USkomatonta. Itse myisin samaan hintaa kahdella lapsella ollet mutta täysin ehjät samanlaiset tossut, noin rikkinäiset roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöhinta 5 ¿, minimikorotus 50 c!

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=22956444

Vierailija
6/12 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin mielestä jos on hieman parempi merkki (esim tuossa toi Legon college) niin siitä voi pyytää lähes mitä vaan.... tuostakin puserosta huomaa selvästi että on aika vanha jo... no mut kaikki tekee omalla tavallaan totakin hommaa! itse en ikinä laittais myyntiin mitään roskaa!

Vierailija
7/12 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupitella yksittäisiä ylihalpoja ja paskoja tuotteita tolleen ja vielä kuvata niitä. Toisaalta ihailtavaa yrittäjyyttä, vaikka vaivanoalkkaa ei taida pahemmin tippua.

Olen laiska. Mä vien meidän vaatteet 2 kertaa vuodes kirppikselle ja myyn hyvää ja halvalla ja saan noin 160 euroa per kerta.

Veisin tuommoiset paskatuotteet vaatekeräyslaatikkoon tai roskiin, eihän niitä kehtais kirpparillekaan viedä. Tai ei meillä edes ole tuollasta roskaa.

Vierailija
8/12 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olisin heittänyt noi roskiin jo KAUAN sitten ja hankkinut kyllä joka lapselle ihan omat ja ehjät/siistit kerhotossut! Vielä luulee myyjä, että joku MAKSAISI noista min. 1,20 euroa???????? Ei jumankauta, olen oikeesti järkyttynyt!

Vierailija
9/12 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niistä pitäis ensin huutaa se minimi eli 30 senttiä, postikulut 80 senttiä ja tällä hetkellä lähtöhinta 10 senttiä. URPO älä käy arvosteleen!!!!!!!!

Vierailija
10/12 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ne vaan ei ymmärrä, että KehäIII:n ulkopuolella on oikeesti elämää.

Vierailija
11/12 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. idiootti

Vierailija
12/12 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin eilen viimeksi huutonettiä, kurkkien lasten vaunuja ja rattaita.

Silmiini osui Emmaljungan kulahtaneet, aivan järkyn näköiset vanhat tuplarattaat, joiden lähtöhinta oli 350 ¿.

Eikö ihmisillä ole aavistustakaan siitä, mikä jonkun tuotteen TODELLINEN arvo on? Ei siltä vaikuta.

En tiennyt itkeä vai nauraa, lähinnä säälitti myyjän epätoivoinen yritys rahastaa moisilla auringon polttamilla rotiskoilla =)

Meitä on moneksi =)