Mies yli 60-v., kun lapsi täyttää 18. Kamalaa vai ei?
Kommentit (11)
Minä tunnen isän joka täyttää 60 kun lapsi täyttää 10... Ja on muuten paremman näköinen ja paremmassa kunnossa (vetää maratoneja) kuin moni 20v nuorempi.
silti 100-vuotiaita kalkkiksia. Siinä ei auta mitkään ryppyvoiteet ja kuntoilut.
Mutta mitä sitten. Kun mä täytin 19, oli mun isäni jo kuollut, vaikkei ollut kuin 38.
Meidän isukki taitaa olla 61, kun tytär 10 v. Kaveripiirissäni on pari vielä paljon paljon vanhempaa isukkia.
Ja eihän kaikilla lapsilla ole isää ollenkaan.
tulee olemaan 57 v. kun esikoinen täyttää 18 v. ja 60 v. kun kuopus on täysi-ikäinen. Ei kai se kamalaa ole, meillä nyt vain on näin
Hyvän isyyden salaisuus ei ole ikä. Ei myöskään hyvän kumppanin. Joten rohkeasti vain tekemään itse kukin itselleen sopivat ratkaisut.
ja olen 50v. En silti voi millään väittää olevani 30v, vaikka maratoneja JUOKSENKIN.
Kyllä kuuskymppinen ukko on aina kuuskymppinen, vaikka kuinka juoksis.
Minä tunnen isän joka täyttää 60 kun lapsi täyttää 10... Ja on muuten paremman näköinen ja paremmassa kunnossa (vetää maratoneja) kuin moni 20v nuorempi.
Minä olen suuren sisarusparven hänniltä, ja isäni oli vähän reilu 60 kun täytin 18. En ole oikeastaan edes ikinä miettinyt koko asiaa noin.. Minulla on itseäni viitisen vuotta nuorempi pikkusisarus myös. Isä on ollut ihana, läsnäoleva vanhempi meille.
Nyt kun itsellä on lapsia (ja erityisesti kun nuoremmalla sisaruksellani ei vielä ole) mietityttää miten pitkään isä ja äiti vielä jaksavat olla mukana kuvioissa. Sitä toivoisi lapsille jäävän paljon muistoja isovanhemmistaan.
ITsellänikin isovanhemmat olivat hyvin iäkkäitä syntyessäni, ja olen tavannut vain kaksi heistä ja kunnollisia muistoja on vain yhdestä.
Kun ei edes tiedä millon kenenkin elämä päättyy. Olen 40 v ja mulla ei ole ikinä ollu isovanhempia elämässä. Olivat kuolleet ennen syntymääni. Äitini oli 35 minut saadessaan ja isä 30.
Olin 16 kun äiti kuoli syöpään. Joten ei ole mummoa ollut minunkaan lapsilla. Mieheni äiti oli tanssihurvittelija, niin ei jaksanu lapsenlapset kiinnostaa.
Nyt saan viidennen lapsen ja tällä ei nyt sitten ole yhtään isovanhempaa elossa. Mutta toivon, että sisarukset olisivat keskenään tekemisissä. Vanhimman ja nuorimman ikäeroksi tulee 20 vuotta.
hyvännäköinen syötävä ihana mies ja isä!