G: Mitä huumeita ole vetänyt?
Kommentit (37)
150mg triptyl,1600mg tramal,20mg diapam ja 500mg ketipinor.
Aloituksessa kysyttiin kai huumeista eikä lääkkeistä? Onko noiden popsiminen vaikuttanut jo sisälukutaitoosikin?
alkoholia olen käyttänyt. En ole koskaan edes nähnyt huumeita tai niiden käyttöön liittyviä välineitä.
Aloituksessa kysyttiin kai huumeista eikä lääkkeistä? Onko noiden popsiminen vaikuttanut jo sisälukutaitoosikin?
ja vedetty päihtymistarkoituksessa.
Enimmäkseen amfetamiinia, heroiinia, kannabista + erinäisiä rauhoittavia lääkkeita. Näiden lisäksi tietenkin hädin tuskin täysi-ikäsienä tuli vedettyä mitä vain käsiini sainkaan (ties mitä pillereitä mm subuja, tiettyjä yskänlääkkeitä, lsd:tä, kokaiinia...)
Nykyään yli 10 vuotta myöhemmin koko touhu lähinnä oksettaa ja toivon etteivät omat lapset ikinä päädy samanlaiseen paskaan.
Alkoholia, tupakkaa ja sit muutaman kerran avomiehen unilääkkeitä. Unilääkkeet aika kauheita väärinkäytettynä...
vaikea kuvitella että tuollaisten lastien jälkeen olisi kaikki enää kunnossa :(
niin tupakkaa kerran maistoin. Ketipinorin joku mainitsi, sitä olen käyttänyt lääkärin määräyksestä vaikken sitä nyt oikein huumeena näe.
sairaalassa kuten käsketään, eikä alkaa arvioimaan tarvettaan esilääkkeelle. Sen lisäksi että esilääke rauhoittaa, se myös mm. vähentää limaneritystä joka tärkeää nukutuksen aikana.
Sairaalassa en ees suostu ottaan diapamia ennen leikkausta. Mihin hemmettiin sitä diapamia tarvis???
vaan eri muodoissa....ei ole ollut tarvetta saada päätä sekaisin muilla aineilla, ja alkon käyttökin on vähentynyt 10 vuoden aikana roimasti.
T. Nainen 34v.
pilvi,piri,lsd,sienet,subutex,kokaiini,opium,heroiini,metadoni..ja edellä mainittuja lääkkeitä.
vaikea kuvitella että tuollaisten lastien jälkeen olisi kaikki enää kunnossa :(
mistä sitä tietää millainen pää olisi jos ei olisi ollut 3-4 vuotta elämästään jatkuvassa pöllyssä...
Hyi helvetti mitä sekopää-äitejä täällä on. Miks tuollaset tekee lapsia? Voi ristus sentään, puistattaa tämä sakki täällä.
Joskus n. 15 vuotta sitten. Kyse ei ollut pelkistä kokeiluista, mutta ei mistään jokapäiväisestä narkkailustakaan. Normaalia viihdekäyttöä.
Ja pää on kunnossa, olen akateeminen normaalia perhe-elämää elävä ihminen.
onko tämä ketju ihan totta?
En ole äiti. Olen käyttänyt viinaa, tupakkaa ja kerran kotikasvatettua hamppua.
kannabista ja erinäisiä lääkkeitä. Muut ovat jääneet, mutta lääkkeitä nautin vieläkin kohtuudella.