G: Mitä huumeita ole vetänyt?
Kommentit (37)
Humalassa olin viimeksi 19-vuotiaana fuksiaisissa, nyt olen 27-v. Ei enää kiinnosta sekoittaa päätä.
Joskus opiskeluaikana tuli poltettua kukkaa, mut eipä ole sen jälkeen ollut tarvetta tai halua.
maria ja kokaiinia. Eivät olleet mistään kotoisin. Molempia yli kolmekymppisenä :)
Nykyisin en juo edes alkoholia enää.
1,5vuoteen en ole edes alkoa ottanut, tupakoin tosin edelleen jonkin verran.
Päihteiden käyttö ajottui aikaan ennen lasta.
Alkoholi, tupakka, pilvee, pillerit, piri, subutex ym, kokkeli, heroiini ja kaikki maholliset opiaatit... :S Kaikkea mitä EI olis pitäny ottaa. Tänäpäivänä otan joskus (kerran viikos/kahes) alkoholia, tupakkaa, pilvee ja TOSI satunaisesti pirii, subuu tai lääkkeit.
Alkoholi, tupakka, kannabis, amfetamiini, extaasi, gamma.
LSD, sienet ja kokaiini olisivat kiinnostaneet mut en saanut niitä koskaan käsiini.
viinaa, tupakkaa, kannabista, amfetamiinia, khattia, kokaiinia, extasya, gammaa, lakkaa ja jotain häröä kokeellista psykedeeliä
ja 13, koska huvitti. Olen äiti, en pyhimys ja viihdekäyttäytymiseni ei liity vanhemmuuteeni millään lailla
viinaa, tupakkaa, kannabista, amfetamiinia, khattia, kokaiinia, extasya, gammaa, lakkaa ja jotain häröä kokeellista psykedeeliä ja 13, koska huvitti. Olen äiti, en pyhimys ja viihdekäyttäytymiseni ei liity vanhemmuuteeni millään lailla
kyllä se vaikuttaa paljonkin vanhemmuuteen, jos äiti vetää koko repertuaarin aineita, mitä tahansa vaan käsiinsä saa. Ja lakasta aivosi on joka tapauksessa pilalla, joten ei sinua kyllä hyväksi vanhemmaksi voi sanoa!
Mutta näitä sekakäyttäjä-narkkareitahan riittää. Heiltä sitten huostataan lapsia, valitettavasti vaan liian harvoin.
-kyllä suomenmaassa saa käsiinsä vaikka mitä muutakin, esim opiaatit puuttuvat tuosta listasta kokonaan
-lakasta eivät aivot ole automaattisesti "joka tapauksessa pilalla"
-käsittääkseni kyselyssä listattiin päihteitä joita on kokeillut elämänsä aikana, tuskin esim 10 vuotta ennen lastensaantia kokeillut päihteet mihinkään enää vaikuttavat
-narkkari eli narkomaani tarkoittaa huumeriippuvaista, se ei viittaa jokaiseen joka eläissään on kokeillut laitonta päihdettä
ikävä kyllä 15 tapainen hysterisointi vaikeuttaa päihderiippuvaisten kuntoutumista sekä järkevän päihdevalistuksen antamista nuorille
kofeiinia ja alkoholia säännöllisesti, nikotiinia joskus opiskeluaikoina bileissä ja pilevä olen polttanut myös opiskeluaikoina ehkä 10 kertaa.
ja jossain paperissa luki, että leikkauksen jälkeen olen saanut teho-osastolla Oxynormia, joka on oksikodonin yksi kauppanimi. Voimakas kipulääke, joka luokitellaan huumeeksi.
kannabista eri muodoissa opiskeluaikoina, ulkomailla opisellessa aika useinkin. Mitään himoa siihen en kokenut milloinkaan, ja koin pilvessä olemisen ahdistavaksi... paitsi seksin osalta. :)
Kaksi kertaa sain kaverilta pari Valiumia kun lentopelko oli pahimmillaan ja pitkä matka edessä, lasketaanko se? Tulos: totaalinen apatia, mikään ei liikuttanut. Eikä sitten tietysti pelottanutkaan, kunhan nukuin vaan.
Pirstaleisen luunmurtuman ja leikkauksen jälkeen olin jollain hurjalla kipulääkityksellä pari päivää. Sitä pumpulinpehmeää euforiaa on vaikea kuvailla. Olin vielä niihin aikoihin muuten tosi ahdistavassa elämäntilanteessa, ja sitten yhtäkkiä onkin ranteessa tippa joka vie kaikki murheet pois. Silloin tajusin kyllä selkeästi, että kyllähän johonkin tällaiseen voisi aika helposti jäädä koukkuunkin.
Psykedeelisiä en olisi ikinä uskaltanut kokeilla. Ahdistusherkällä ihmisellä kun on aika suuri pahan tripin riski. Koviin huumeisiin en olisi koskaan kajonnut.
Alkoholia tietysti kului nuorena,ja kahvia menee edelleen kuppi päivässä. Tupakanpolton lopetin.
Elämässä polttanut puol askai tupakkaa. Alkoholia yhen kerran niin että tuli krapula mut en sammunut.
Sairaalassa en ees suostu ottaan diapamia ennen leikkausta. Mihin hemmettiin sitä diapamia tarvis???
Sairaalassa annettu kovaan kipuun kerran Tramial mut ei sopinu mulle, samoin sain kerran Oxanestiä enkä siitäkään tykänny tuli huono olo joten en toista kertaa jhuolinut
Panacodia sain leikkauskipuun mut yhden kerran annos riitti tuli huono olo ja niin pääty nekin panacodit apteekkiin.
Siinä mun "huumeet" tähän ikään, 50v
ja lääkärin määräämiä lääkkeitä lääkärin määräämiin tarkoituksiin, en muita aineita