Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset naiset! Miten elämä jatkui, kun suhteenne tuli ilmi?

Vierailija
18.09.2011 |

Lähinnä kiinnostaa tarinat, joissa mies jatkoi vaimonsa kanssa. Kuinka vaimo suhtautui? Mikä on heidän tilanteensa nyt, entä itselläsi? Kauanko meni toipua menetyksestä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen minuun ja vaimo antoi anteeksi. Parin vuoden päästä minun ja miehen suhde jatkui, tuli lapsikin, vaimo ei tiedä.

Vierailija
42/43 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eptoivoisesti uskoa miestä, eli kun oli jäänyt kiinni, mies selitti muijalleen että minä olen vain katkera sekopää joka keksii juttuja omasta päästään. Olimme tapailleet vaimon selän takana heidän yhdessäolonsa alusta asti. Heidän suhteensa jatkui, kuin myös meidän, mitä nyt aina välillä jätin miehen ja kieltäydyin tapaamasta häntä muutamaan kuukauteen/viikkoon. Lopulta asiasta tuli ihan vitsi, mies saattoi naureskellen soittaa, että menit sitten taas soittamaan XXX:lle, etkö voisi olla vähän hiljaisempi salarakas?

2-3 vuoden kuluttua erosivat, en muista enää tarkasti, mies eli muutaman vuoden yksin (mua edelleen tapaillen, en halunnut kuin seksiä) kunnes sitten avautui, että haluaa elää kanssani kunnolla, ei ole edes ajatellut muita vuosiin, ja rakastaa mua ihan sikana. Minä sitten suostuin.

Asiat ok. Vaimo taitaa nykyään olla tajunnut, että en puhunutkaan paskaa hänelle....heidän lapsensa kun viettävät meillä viikonloput jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suostuisi toiseksi naiseksi.

Kysyttiinks sitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme