kannattaako tälläisestä miehestä miettiä eroa?
-Nukkuu vk-loput, herää vasta iltapäivällä vaikka yrittää herätellä
-tekee kotitöitä vähäsen vaan, sivoaa jos pyydän mutta aika niin ja näin
-ei huolehdi itsestään, on epäsiisti aina!
-ei halua tehdä mitään yhteistä, on mielummin koneella tai keksii jotain muuta
-on aina töissä, tulee vasta illalla
-antaa turhia lupauksia aina lapsille sekä minulle.
-ei voi pitää yhtä aikaa lomia edes
-on hyvä isä kun on paikalla, leikkii lasten kanssa
-ei huomioi minua juuri koskaan
-ei osaa phua ongelmistaa, suuttuu
-on syrjäänvetäytyvä
Niin, saisiko sitä parempaa mies 2 lapsen yh...mies tuskin tapaisi juurikaan lapsia ainakin niin uhkaillut.
Kommentit (22)
jos kaikki on yhtä suurta miinusta, niin tosiaan luulis tietävän vastauksen. Ja ihan turhaan pähkit moista, että voisitko saada parempaa... *huoh*
jos et rakasta, niin siitä vaan... voit löytää ihan uuden elämän
jos kaikki on yhtä suurta miinusta, niin tosiaan luulis tietävän vastauksen. Ja ihan turhaan pähkit moista, että voisitko saada parempaa... *huoh*
Minua itseäni se pelottaa että jäisin yksin..samanlaiseen suhteeseen en haluaisi.
Enkä saa mitään aikaiseksi ja näivetyn tässä paskassa suhteessa.
Minua itseäni se pelottaa että jäisin yksin..samanlaiseen suhteeseen en haluaisi.
sillä ei ole takeita, että uutta suhdetta saisit, ja vaikka saisit, olisit osannut viisammin valita... Mitä pelkäät yksinäisyydessä?
sillä ei ole takeita, että uutta suhdetta saisit, ja vaikka saisit, olisit osannut viisammin valita... Mitä pelkäät yksinäisyydessä?
Sitä että ei jaksakaan. Ahdistusta ym. SE pelottaa yksinäisyydessä.
Montakos lasta sulla onkaan ja minkäikäisiä? Onko sulla tai jollain muulla jotain perussairauksia?
Oon asunut yksin tosin silloin nuori ja seurustelin, nähtiin harvoin. Nykyinen mies. Lapsia siunaantunut 2 ja ei ole mitään fyysistä. Enempi tuo pääpuoli huolestuttaa..
ei tehnyt aamulla pyysin ja rupesi jotain tekemään ja nyt katsoo näköjään tv:tä. Ei vaan jaksa. Sama jos johonkin hän harvoin sanoo että pitäisikö mennä leffaan tai syömään ja lupailee jne. mitään ei asian eteen kuitenkaan tee. Jos sanon ja muistutaan niin sanoo kuitenkin että ei meillä ole rahaa tms. =(
Oon asunut yksin tosin silloin nuori ja seurustelin, nähtiin harvoin. Nykyinen mies. Lapsia siunaantunut 2 ja ei ole mitään fyysistä. Enempi tuo pääpuoli huolestuttaa..
yksin jaksat paremmin, kun on erittäin iso murheen kryyni pois jaloista, mutta itsehän sinä itsesi paremmin tunnet, eli jos epäilyttää, tarvinnet vielä aikaa päätöstesi tekoon.
mies tuskin tapaisi juurikaan lapsia ainakin niin uhkaillut.
Tarviiko tuommoisten uhkausten jälkeen edes laskea miehelle jotain arvoa? Miksi olet hänen kanssaan? Sosiaalinen status, eroa ei pidetä hyvänä? Vai taloudelliset syyt? Koska mies joka uhkaa vaimoa ettei sitten aio tavata lapsia eron jälkeen ei todellakaan ole oman elämän ja voimavarojen tuhlaamisen arvoinen!
Ps.MIKSI sinulla pitäisi olla joku mies? Ei erotessa kannata pohtia onko parempi olla nykyisen vai jonkun muun kanssa, vaan onko parempi olla nykyisen kanssa vai ilman häntä. Miksi vedät muita mukaan päätökseen teidän kahden välieistä?
ps. Olet ihan yhtä paljon ihminen ilman miestäkin, ei se SINUA muuta.
En viihdy sinkkuna. Enkä yksinäisyydessä. Se erossa mietityttää. Ja se miten paljon on hyviäkin tuttuja (naisia) yksin ilman miestä. Viihtyisin yhdessä tehden asioita, kyläilyä, käymistä jossain katsomassa vaikka nähtävyyksiä jne. Mies taas ei innostu. Joo voin yksin mennä mutta ei sama asia.
Vaikka et eroaisikaan, tee itseksesi asioita, joista tykkäät, ja jätä se mies sohvalle! Virkistäydy kavereitten kanssa, mene elokuviin vaikka yksin, ei siihen miestä tarvita. Jos lojut kotona yhtä passiivisena kuin miehesi, mikään asia ei parane. Opettele nauttimaan asioista ilman toisen osallistumistakin. Eihän tuollaisessa riippuvuudessa toisesta ole mitään järkeä!
Vaikka et eroaisikaan, tee itseksesi asioita, joista tykkäät, ja jätä se mies sohvalle! Virkistäydy kavereitten kanssa, mene elokuviin vaikka yksin, ei siihen miestä tarvita. Jos lojut kotona yhtä passiivisena kuin miehesi, mikään asia ei parane. Opettele nauttimaan asioista ilman toisen osallistumistakin. Eihän tuollaisessa riippuvuudessa toisesta ole mitään järkeä!
Teenkö näitä asioita yksin vai lasten kanssa? Olen tehnyt lasten kanssa mutta ilman lapsia tuntuu että hylkäisin heidät.
Ja en tiedä sinusta mutta minusta ei ole kiva katsoa miten muut pariskunnat tekee yhdessä ja perheenä kaikkea. Itse olen perheestä missä tehtiin yhdessä kaikkea. =(
Kannattaa opetella asennoitumaan siihen, että voi jäädäkin yksin ja ennenkaikkea elää onnellisena yksin.
Miksi eroaisit, jos et pysty elämään yksin tai ajattelet sen olevan järkyttävän onnetonta? On erittäin epätodennäköistä löytää heti nopeasti uusi, täydellinen mies rinnalleen. Tuolla asenteella erosi jälkeen hakeudut ensimmäisen sinusta piittaavan miehen matkaan ja seurauksena on kenties useita peräkkäisiä, ikäviä suhteita ja kipeitä eroja. Ja lapsille? No tietysti mahtavaa ja laadukasta elämää? Ei tod.
Teidän kannattaisi mennä pariterapiaan, varmasti sieltä saisitte jo avaimia elämänlaatunne parantamiseen. Tai sitten eroat, mutta vasta, kun ajattelet, että yksinolo on parempaa kuin tuollaisen miehen vaimona olo.
että sulla on aika asenteellinen näkokulma. Laske huviksesi aloituksesi 'aina', 'koskaan', 'mitään', 'edes', 'ikinä' ja muut samansuuntaiset sanat. Olethan oppinut, että parisuhteessa niitä ei kannata käyttää kovin heppoisesti.
Erossa kyse on siitä, haluatko olla yhdessä vai et. Toisen muuttaminen ei ole strategia, jonka varaan kannattaa laskea.
Ei halua muuttaa mitään itsessään. On huolimaton ja epäsiisti. Hairahdin siihen satukuvaan varmaan mitä hän aina tehnyt. Lupaillut ja rakennellut pilvilinnoja tai sitten minä niitä olen rakennellut. Siitä miten lomalla tehdään yhdessä kaikkea kivaa jne. no kun loma tuli niin pitikin olla töissä kun oli niin pakko ja meidän kanssa ahdistui. =( Ei kivaa.
Riidoissa hän aina sanookin että erotaan sitten. Kun sanon etten jaksa. Ja kyllä minä aika paljon olen itseanalyysiakin tehnyt ja miettinyt mikä vika minussa sitten on etten ansaitse mitään onnellisuutta. Yritän olla toisen huomioiva, teen ruokaa jne. siivoan, pidän itsestäni huolta, meikkaan. Olen koulutettu. Huolehdin lapsista. Tuntuu että minua on petetty parisuhdemarkkinoilla.
Itse kurjassa suhteessa mietin tätä paljonkin, ja päädyin tulokseen, että pahin mahdollinen tilanne joka voi tulla eteen, on se, että mikään ei muutu. Ennemmin sitten erosin kuin jatkoin suhdetta joka muutti elämäni harmaaksi. Onneksi tein sen ratkaisun, nyt onnellisissa naimisissa :)
Se on vain säätöä sitten. Joistain asioista pitää tinkiä. Ulkonäöstä tai siitä jaksaako mies käydä töissä ja saako mies ylipäätään töitä Suomesta.
Monen av-mamman mielestä miehessäsi ei ole mitään vikaa. Osa noista haitoista joita olet merkinnyt listaasi on lähtöisin juuri työnteosta.
Kuulostaa sille että miehesi on aika uupunut pitkän työpäivän jälkeen. Ehkä' voisitte yrittää vielä yhdessä niin että mies jättäytyy työttömäksi. Usein työttömillä iseillä on enemmän aikaaa lapsilleen ja vaimolleen. Esim jos säästöjä löytyy niin hän voi jäädä työttömäksi vaikka pariksi vuodeksi teidän kanssanne kotiin leikkimään sitä kotia.
T: EX
onhan niita parempiakin tietenkin.