Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset naiset! Miten elämä jatkui, kun suhteenne tuli ilmi?

Vierailija
18.09.2011 |

Lähinnä kiinnostaa tarinat, joissa mies jatkoi vaimonsa kanssa. Kuinka vaimo suhtautui? Mikä on heidän tilanteensa nyt, entä itselläsi? Kauanko meni toipua menetyksestä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä suhteesta aikaa 18-vuotta, meillä on kolme ihanaa lasta ja ensi vuonna saadaan asuntolaina maksettua! Mitään en kadu, vaikka aloin suhteeseen varatun miehen kanssa.

Vierailija
22/43 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasiassa edes haluisi. Olen rakastunut mieheen, mutten huolisi häntä ja yritän koko ajan pitää silmiä auki, jos löytäisi oikean suhteen.

Niin, ja vaimo, jota petetään on itsekin ollut kakkonen miehelle. Tämä nyksä sai lapsen salaa ja miehen eksän saatua tietää asiasta lapsen ollessa 4-vuotias, heitti miehen ulos. Mies seikkaili aikansa ja lopuksi päätyi yhteen tämän au-lapsensa äidin kanssa "käytännön syistä", kun halusi olla lapselleen isä. Tuskin tuo nainenkaan miehestä välittää. Lapsen takia kai pitää taloudessa. Kovin paljon mies on häntä nöyryyttänyt.

Tässä syitä, miksen ikinä huolisi miestä oikeasti... Hyvää seuraa, surkea puolisona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankki asunnon ja jatkoimme seurustelua. Sitten menimme yhteen ja lopulta naimisiin. Hankimme lapsia ja elämä jatkuu näin.

Vierailija
24/43 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankki asunnon ja jatkoimme seurustelua. Sitten menimme yhteen ja lopulta naimisiin. Hankimme lapsia ja elämä jatkuu näin.

45 jaktaa. Vaimo otti raskaasti. Miten muuten. Eron hakeminen tuli yllätyksenä. Meni ympäri kyliä haukkumassa minua ja kertomassa mitä lennokkaampia ja mehevämpiä valheita. En vain välittänyt niistä. Enkä lähtenyt samanlaiseen mustamaalaamisristiretkelle, mitä siitä olisi hyötyä ollut kenellekään.

Vierailija
25/43 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 jaktaa. Vaimo otti raskaasti. Miten muuten. Eron hakeminen tuli yllätyksenä. Meni ympäri kyliä haukkumassa minua ja kertomassa mitä lennokkaampia ja mehevämpiä valheita. En vain välittänyt niistä. Enkä lähtenyt samanlaiseen mustamaalaamisristiretkelle, mitä siitä olisi hyötyä ollut kenellekään.

Vierailija
26/43 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoimme mieheni kanssa avioliittoamme. Valtava kriisihän siitä seurasi, mutta elämä voitti ja luottamus palasi.

Toinen mies erosi tahollaan, hänen avioliittonsa oli ongelmainen jo ennestään. Ex-vaimonsa oli raivoissaan, hekin yrittivät jatkaa liittoaan, mutta ei enää onnistunut. Tämä mies on nyt henkisesti murtunut, sairas, työkyvytön, yksinäinen reppana. Ja kannan siitä toki syyllisyyttä.

Aikaa tästä on pian 10 vuotta. Menetyksestä toipumiseen meni aikaa monia, monia vuosia, ja vieläkin on kesken. Kannan tätä asiaa koko loppuelämäni.

Vierailija
27/43 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voittajan on helppo hymyillä

Mitä minä voitin? Itse en nimittäin todella voi sanoa voittaneeni yhtään mitään.

Vierailija
28/43 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syyllistä toisia naisia, ensimmäisiä, ehkä miehiäkään, se on elämää

ehkä auttaa voisi jos olisi kiinnostunut toisen elämästä ja pysyisi kärryillä missä mennään ja se että arvostaisi itseään eikä tyytyisi olemaan jollekin kakkonen alusta saakka

Vierailija
29/43 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi ja mies lopetti nussimiseni siihen paikkaan. Hän palasi vaimonsa luokse. Vaimo tietää minusta ja lapsesta, mutta he päättivät jatkaa suhdettaan. Olen ns. totaaliyhäri.

Vierailija
30/43 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi ja mies lopetti nussimiseni siihen paikkaan. Hän palasi vaimonsa luokse. Vaimo tietää minusta ja lapsesta, mutta he päättivät jatkaa suhdettaan. Olen ns. totaaliyhäri.

Vierailija
31/43 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ollut yllätys että seksistä voi tulla raskaaksi? Mitäs läksit naimisissa olevan miehen matkaan.

Vierailija
32/43 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ollut yllätys että seksistä voi tulla raskaaksi? Mitäs läksit naimisissa olevan miehen matkaan.

Mies on sanonut, että voi hoitaa osansa lapsesta, mutta ei halua olla minun kanssani. Siksi on oma valintani, että olen totaaliyhäri. En kai minä nyt sentään lastani anna miehen kotiin.

Vierailija
33/43 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut, että voi hoitaa osansa lapsesta, mutta ei halua olla minun kanssani. Siksi on oma valintani, että olen totaaliyhäri. En kai minä nyt sentään lastani anna miehen kotiin.

Ja miehellä on oikeus tuntea lapsensa. Sulla on paljon selitettävää, kunhan lapsesi kasvaa.

Vierailija
34/43 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatti silloisen tyttoystavansa ja meilla oli monta hyvaa vuotta ja yksi lapsi. Nyt miehella on toinen nainen... Sita saa mita tilaa...

Vierailija
35/43 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yhdessä viisi vuotta. Vaimo murtui täysin ja mies ryhdistäytyi. Kai.

Et kuitenkaan murtunut täysin, kuten vaimo, jonka selän takana paneskelit hänen miestään?

Vai murruitko sittenkin? Nyt nuolet haavojasi ja märehdit omassa surkeudessasi, että kuinka nyt SINULLE kävikään huonosti jutussa, kun piti käydä huonosti ainoastaan sille vitun vaimolle ja niille lapsille!?

Voitte ihan rauhassa kaikki toiset naiset hyväksyä sen, että olette aivan paskoja ihmisiä. Elämässä voi tehdä valintoja, ja te teitte omanne aiheuttamalla jollekulle mahdollisesti elämänsä suurimman kriisin, masennuksen, elämän romahtamisen käsiin. Jos mies ei jätä vaimoa heti alkuunsa ja varattuun haksahtanut haluaa pysyä itse edes kelvollisena ihmisenä, pitää lopettaa suhde.

Vierailija
36/43 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli ykkönen

Vuoroin vieraissa.

Vierailija
37/43 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehellä on oikeus tuntea lapsensa. Sulla on paljon selitettävää, kunhan lapsesi kasvaa.

Vierailija
38/43 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yhdessä viisi vuotta. Vaimo murtui täysin ja mies ryhdistäytyi. Kai.

Et kuitenkaan murtunut täysin, kuten vaimo, jonka selän takana paneskelit hänen miestään?

Vai murruitko sittenkin? Nyt nuolet haavojasi ja märehdit omassa surkeudessasi, että kuinka nyt SINULLE kävikään huonosti jutussa, kun piti käydä huonosti ainoastaan sille vitun vaimolle ja niille lapsille!?

Voitte ihan rauhassa kaikki toiset naiset hyväksyä sen, että olette aivan paskoja ihmisiä. Elämässä voi tehdä valintoja, ja te teitte omanne aiheuttamalla jollekulle mahdollisesti elämänsä suurimman kriisin, masennuksen, elämän romahtamisen käsiin. Jos mies ei jätä vaimoa heti alkuunsa ja varattuun haksahtanut haluaa pysyä itse edes kelvollisena ihmisenä, pitää lopettaa suhde.

Vierailija
39/43 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai itsekään veisi lasta rakastajasi perheeseen hoidettavaksi? Selitettävää tai ei.

Vierailija
40/43 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hoitokodissa, mutta mulle oli tuttua (mun isovanhempi ja isä), miten voi käydä diabeteksen kanssa, eli näkö lähtee vähitellen.

Kun ex joutui vaihtamaan näön lähdön takia työtä (liksa putosi roimasti), tämä kakkonen etsi itselleen uuden.

Arvaatte varmaan kenen oven taakse tultiin itkemään jopa vuosien päästä. Että olisinkin ollut se oikea. Kerroin vain asiallisesti exälle, että olisi voinut kertoa naikkoselleen, mikä todennäköisesti voi olla edessä ja onko naikkonen valmis kantamaan kortena kekoon (mennä vaikka palkkatöihin, hui). Ja piti vielä korostaa, että minä olin tietoinen asiasta, että sen mukaanhan suunniteltiin kotimme sisustukset yms ja kaikille tavaroille oli omat paikkansa, eikä turhaa krääsää missään jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme