Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annelin fanitus on hulluinta mitä olen täältä ikinä lukenut!

Vierailija
18.09.2011 |

Ja se on kyllä paljon sanottu. Nimittäin hölmöydellä ei ole rajaa kun vauvapalstaa seuraa!

Anneli-fanit ovat ihan USKOMATTOMIA, siis äärimmäisen höpsöjä ja vähän hassahtaneen oloisia ihmisiä. Aika monet heistä ovat varmaan vieläpä lapsettomia. Ei nimittäin kovin moni äiti menisi murhaaja-raiskaajasyytöksistä todennäköisin syin pidätettyä äiti-ihmistä puolustamaan.

Minä olen äiti. Minä en usko lapsieni valehtelevan enkä sepittelevän juttuja. Minä en usko, että ketään ihmistä SUomessa pidätetään kevyin perustein. Minä en tuomitse ihmistä, joka ottaa orpolapset huostaansa. Minä en vähättele väkivaltaa ja raiskauksia kokeneiden lasten kertomuksia. Minä en kertakaikkiaan pysty ajattelemaan, että oikeuslaitos ja poliisi on väärässä ja murhasta ja raiskauksista syytettynä vangittu oikeassa.

On oikeastaan surullista, että Auerille riittää useitakin faneja, tälläkin palstalla. Itseasiassa huolestuttavan moni suomalainen puolustelee tuota naista eikä usko hänen syyllisyyteen.

Tulee päivä, että fanittajat joutuvat oikeasti kohtaamaan kauhean todellisuuden eli että äiti osallistuu lasten isän murhaan, antaa silpoa lapsensa raiskauksessa ja valehtelee kaiken julkisuudessa toiseksi. Auer on syyllinen. Kaikki muu puhe on turhaa mielensä rauhoittamista. Joskus vain vaikeatkin asiat on kohdattava. Vaikka ei uskoisikaan poliisiin, oikeuslaitokseen eikä siihen, että äiti voi olla julma. Julmempi kuin kukaan ulkopuolinen lapselleen olisi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sellaista ei ole tapahtunut? Eihän seksiasiat kuulu pienen lapsen maailmaan millään lailla. Miten voisi keksiä jotakin, jota ei ole itselle olemassakaan?

Miten lapsi osaisi kertoa tapahtumista jotka pahimmillaan täyttävät törkeän raiskauksen tunnusmerkit, jos lapsuus on ollut normaali?

ja ainakin lukemaan oppineet lapset omaksuvat myös mediasta asioita.

Vierailija
22/25 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samaan aikaan sivuvaikutukset ilmenevät niin, että monet tarhaikäiset voivat sanoa "senkin pedofiili", niin kuin he ovat jo vuosikymmeniä sanoneet "senkin homo" tai "vitun homo", koska ovat kuulleet näistä asioista muualta.

Tarkoittaako sinusta joku "senkin pedofiili" -huudahdus sitä, että lapsi YMMÄRTÄÄ MISTÄ ON KYSE JA OSAA KUVAILLA SEKSUAALISTA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sellaista ei ole tapahtunut? Eihän seksiasiat kuulu pienen lapsen maailmaan millään lailla. Miten voisi keksiä jotakin, jota ei ole itselle olemassakaan?

mutta miksi näitä insesti/pedofiliasyytöksiä nousee esiin usein siinä vaiheessa kun lapset pitäisi palauttaa takaisin jommallekummalle vanhemmalleen? Käytetty konsti monissa katkerissa huoltajuusriidoissa.

Siksipä näihin kannattaa suhtautua varauksella, ellei sitten oikeasti tiedä asiasta lehtijuttuja enemmän.

Vierailija
24/25 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yksinkertainen ja asiantilaan tyytyväinen.

Mutta samaan aikaan sivuvaikutukset ilmenevät niin, että monet tarhaikäiset voivat sanoa "senkin pedofiili", niin kuin he ovat jo vuosikymmeniä sanoneet "senkin homo" tai "vitun homo", koska ovat kuulleet näistä asioista muualta.

Tarkoittaako sinusta joku "senkin pedofiili" -huudahdus sitä, että lapsi YMMÄRTÄÄ MISTÄ ON KYSE JA OSAA KUVAILLA SEKSUAALISTA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ?

Ei tarkoita vaan sitä, että ihmiset alkavat pahimmassa tapauksessa luulla kaikenlaista ja siitä alkaa hössötyskierre, joka alkaa paisua ja elää omaa elämäänsä. Usein ei kai näin käy mutta mahdollista se on, kun niin paljon näitä juttuja pyöritellään joka paikassa.

Vierailija
25/25 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastattelussa hyvin vakuuttuneen oloisena etteivät syytökset perustu todellisuuteen. Toisin sanoen poliisilla ei voi olla mitään oikeasti raskauttavaa Annelia vastaan. Jos poliisi olisi plätkäissyt eteen konkreettista todistusaineistoa luokkaa nauhoituksia tai kuvia, niin eihän asianajana olisi mitään järkeä tuolla lailla puhua. Todisteiden heikkouden puolesta puhuu myös vangitsemisoikeudenkäynnin kolmen tunnin kesto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän