Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunotteko "naisten" ja "miesten" kesken, siis

Vierailija
18.09.2011 |

lähosuvun kesken? Tarkoitan omia-/appivanhempia, sisaruksia/heidän puolisoitaan. Ikäsi?

Itse saunon niin oman äitini, siskojeni, anoppini, veljeni avopuolison, miehen veljen avopuolison kanssa, ja myös mieheni vastaavasti miesten kesken. Niin, ja toki myös tädit/sedät heidän puolisoineen kuuluvat tähän, eli heidänkin kanssaan käydään saunassa, kun harvakseltaan sellainen tilanne sattuu. Olemme alle 30v.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään. En ole varmaan 20 vuoteen saunonut edes äitini kanssa.

Vierailija
2/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkeet on kyllä naispuolisilla päällä,ja miehilläkin useimmiten.

Alle 30v olen,kuten myös sisarukseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja lapseni lisäksi.

Inhoan yhteissaunomisia. Äitini kanssa voisin toki myös saunoa, mutta hän on kuollut. Ja sisareni inhoaa saunomista, joten en hänenkään kanssa voi siis:)

Vierailija
4/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni kanssa saunon, ja äitini kanssa saunoin aikoinaan monta kertaa (nyt hän on kuollut) mökillä.

Mutta ei sekasaunaan, kiitos.

Vierailija
5/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä alasti tarvitse hillua

Vierailija
6/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "akkain kanssa". Noin yleensä siis. Ei mulla mitään sekasaunojakaan vastaan ole kun ne on noin isommalla poppoolla jossain tapauksessa/paikassa, missä se ns. kuuluu asiaan.

Mutta kyllä mulla nuorena likkana meinas mennä pasmat sekaisin kun menin silloisen poikakamun kans niiden möksällä saunaan. Mä ja se poikaystävä mentiin ekaks ja luulin et oli "meidän vuoro" käydä ekaks. No vielä mitä, sieltä alko lappaa ensin mua vuotta vanhempi poikaystävän sisko ja sitten vielä ala-asteikäinen pikkuveljensä kans lauteille. En ollu ajatellu et tulevat, joten ihan alasti siellä lauteilla olin kuten yleensäkin ja siinä aprikoin et paukkaako vanhemmatkin vielä perään.

No, sitten se systeri pyyhkäs siitä uimaan ilman uikkareita, joten ajattelin et ok, näin kai sit sopii tehdä ja niin menin itte kans kun aivan veden ääres rantasauna oli.

Siitäpä sitten tulikin sanomista kun oli kuulemma mökin sisälle pystyny poikakaverin isä näkemään mun nännipihat ja kaikki.Voi luoja mikä ripitys. Kyllä on pitäny kyylätä ja sitten mua vuotta vanhempi tyttärensä voi mennä alasti nännipihoineen päivineen. No, en sit sen koomin sille mökille menny, enkä heillä saunaankaan...

Vierailija
7/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tarkentaa, että ei tarkoittanut sekasaunoja vaan nimenomaan naiset keskenään ja miehet keskenään. Kerran olen miehen suvun ollessa läsnä lähtenyt sekasaunaan ja siis tällöin kaikilla oli pyyhkeet. En vain näe siinä mitään mieltä, että olisi tarpeen.

Vierailija
8/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunoista naisten kesken.

t. se ex-anopin kanssa saunova

Vierailija
9/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on järkytys jos mennään jonnekin kylään ja siellä sanotaan, että nyt sitten sauna lämpiämään. Ja naiset sitten ensin saunaan ja miehet käy sen jälkeen.

Mulla on siinä vaiheessa koko ilta pilalla. En halua minkään akkalauman kanssa mennä saunaan.Mutta olen silti ollut, kun en ole kehdannut kieltäytyä. Tästä johtuen välttelen kyläilyjä jotka on illalla. Aamupäivällä ei yleensä olla ketään työntämässä saunaan.

Mulle sauna tarkoittaa ihan itsensä puhditamista, eikä mitään seurustelu hommaa ja ajanvietettä.

Vierailija
10/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset yleensä molemmissa vuoroissa, että pääsee enemmän uimaan.

Sekasaunoja ei meillä harrasteta. Aina on aikaa niin paljon että 2 saunavuoroa ehtii järjestää. Ei meidän suvun saunoihin mahdukaan kuin kerrallaan 3-6 henkilöä.

Miten isot saunat teillä sekasaunojilla on, jos sinne koko suku kerrallaan tunkee?

Vierailija
11/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset yleensä molemmissa vuoroissa, että pääsee enemmän uimaan.

Sekasaunoja ei meillä harrasteta. Aina on aikaa niin paljon että 2 saunavuoroa ehtii järjestää. Ei meidän suvun saunoihin mahdukaan kuin kerrallaan 3-6 henkilöä.

Miten isot saunat teillä sekasaunojilla on, jos sinne koko suku kerrallaan tunkee?

Vierailija
12/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini, tätini, naispuolisten serkkujen,

naispuolisten ystävien... Miehen firman lomapaikassa on yksi sauna koko mökkialueelle (n.20 mökkiä) ja siellä on nais- ja miesvuorot ja isossa saunassa kaikki on alasti ja myös uimaan alasti. Siis mikä tää saunajuttu nyt on, ollaanhan uimahallin saunassakin alasti. Jos menisitte vaikka äitinne kanssa kylpylään niin saunoisitteko eri aikaan?

Vierailija
13/13 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äiti on kuollu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi