Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista oikomishoitoa tiedossa kun pojalta puuttuu

Vierailija
18.09.2011 |

2-3 rautahampaan aihiota kokonaan?

Eli alhaalla hammasrivissä 3 aukkoa kun poistettu maitohampaat röntgenin näytettyä ettei rautahampaita edes ole tulossa.

Oikojahammaslääkäri koululla ensikuussa mutta kysyisin teiltä kokemuksia/tietoa yms?

Poika (4-luokalla) on todella vahvasti esim metallisia rautakiskoja vastaan ja ymmärrän sen täysin mutta sehän on sitten otettava se hoitokeino mikä eteen tulee..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa aikoinaan revitiiin irti. Silloin ei otettu röntgenkuvia. teetin aikuisena sillat sinne. Sisarentyttärelläni puutui samat hampaat, ja ne on vielä hänellä suussa, pinnoitettuna. Ikää tytöllä on jo 30 v.

Vierailija
2/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan täällä Helsingissä ei kaupungilt heru apua oikomiseen. Se pitää mennä yksityiselle ja maksaa ittensä kipeeks. Tiedän tämän kokemuksesta, koska mulla oli näin. Ja pojalla sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meille kyllä annettiin ymmärtää että kunnallisella puolella tämä hoidetaan!

ap

Ainakaan täällä Helsingissä ei kaupungilt heru apua oikomiseen. Se pitää mennä yksityiselle ja maksaa ittensä kipeeks. Tiedän tämän kokemuksesta, koska mulla oli näin. Ja pojalla sama.

Vierailija
4/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alpsen kohdalla aloitettiin jo 7 v iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi