Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka olit jo pian synnytyksen jälkeen hoikka.

Vierailija
18.09.2011 |

Miten pidit linjasi? Ihan vakavissani kyselen, olen nyt toista kertaa raskaana ja ekalla kerralla nälkä oli niin sanoinkuvaamaton, etten voinut muuta kuin syödä, syödä ja syödä. Eli, eikö kaikille tule sitä hillitöntä nälän tunnetta? Pakotitko itsesi koko ajan liikkumaan? Vai oliko salaisuus karkkien ja herkkujen välttelyssä.

Nyt jo hirveä nälkä iskenyt ja raskaus vasta melko alussa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liikkunut raskausaikana yhtään, koska olin vuodelevossa. Söin kyllä hyvin ihan alun pahoinvoinnin jälkeen, ja painoa tuli 13kg. Kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen olin laihempi kuin koskaan, pahan alipainon puolella. Ja tämä laihtuminen tapahtui kun imetin, en liikkunut tuolloinkaan juuri lainkaan. Siitä alkoikin lihotuskuuri, ja nyt olen saanut bmi:n takaisin mulle normaaliin bmi 18:toista.

Vierailija
22/23 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta puolessa vuodessa olin alle raskautta edeltävän lähtöpainon.

Salaisuuteni oli erittäin huonosti nukkuva koliikkinen ja allerginen vauva, joka rauhoittui ainoastaan kunnon hytkytyksessä tai vaunuissa ulkona ripeästi liikkuessa. Pysähtyessä heräsi huutamaan. Tanssin hikisenä vauva sylissä välillä monta tuntia päivässä ympäri olohuonetta. Olin niitä äitejä, jotka eivät meinanneet ehtiä syömään, koska en kestänyt kuunnella huutoa syömiseni ajan ja rauhalliset hetket usein mieluummin nukuin. Imetysdieetti allergioiden vuoksi vielä karsi ruokavaliotani siten, että se vei ruokavaliosta monia energiapitoisia ja helppoja ruokia.

Onnistui siis kilojen tiputtaminen ihan yrittämättä, mutta mieluummin olisin ne kilot pitänyt kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi hoikka ennen raskaaksi tuloa, BMI 20.

BMI 20 on kyllä ihan normaalipaino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän