Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menettänyt kaverini myyntityölle :(

Vierailija
18.09.2011 |

Eli kaverini alkoi erään kosmetiikkamerkin myyjäksi ja nyt jokainen tapaaminen on silkkaa myymistä. Kuulumisia vaihdetaan pintapuolisesti ja sitten alkaa myyntipuhe uusista tuotteista ja kampanjoista ja alennuksista... Argh!

Olen järjestänyt yhden ihonhoitotilaisuuden ja enempään en pysty, koska en yksinkertaisesti tunne riittävästi ihmisiä, jotka pystyisivät ostamaan tai haluaisivat ostaa hänen myymiään tuotteita. Olen ostanut häneltä joitain tuotteita mutta kotiäitinä rahani eivät yksinkertaisesti riitä kalliiseen kosmetiikkaan, vaan markettimerkit saavat nyt kelvata. Jotenkin vaan aina tavatessamme tunnen suurta painetta ostaa jotain ja haluaisin auttaa ystävääni mutta tapaamisemme alkavat olla jo kiusallisia kun joudun koko ajan välttelemään hänen myyntipuheitaan ja kieltäytymään tai sitten ostan jotain, johon ei olisi oikeasti edes varaa ja tunnen morkkista.

Huh. Eli taitaa olla tämän ystävyyden loppu. Vielä kun saisin kakistettua ylläolevan ystävällenikin, mutta jotenkin en tahdo uskaltaa sanoa asiaa hänelle suoraan. Olen nössö.

Onko muilla tällaista? Että kun kaveri myy jotain niin hän ei osaa lopettaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten Amwaylle! En jaksanut enää, kun tapaamiset aina liittyi hänen esittelemiinsä tuotteisiin. Ja jos mulla oli muitakin tuttuja samaan aikaan kylässä, hän alkoi pommittaa heitä myyntipuheillaan, huoh!

Vierailija
2/6 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että sulla ei ole velvollisuutta huolehtia siitä, että kaverisi bisnes pyörii. Yritä olla menemättä siihen mukaan.

Luuletko, että pystyisit sanomaan kaverillesi asiasta? Toteaisit, että susta olisi kiva jutella niitä kaveriasioita niin kuin ennenkin ja että arvostaisit, jos kaveri olisi käytettävissä tarvittaessa. Että kerrot kyllä, kun olet kiinnostunut ostosten tekemisestä, mutta tahdot olla itse aloitteentekijänä.

Mun yksi ystävä oli kosmetiikan myyntiringissä mukana, mutta se oli niin fiksu, että antoi vaan esitteen mukaan, jos halusin, ja kertoi, mihin mennessä tilaukset pitää tehdä. Se on kyllä muutenkin tosi fiksu tyyppi - terveisiä vaan, Sini!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kaupittelee aina tavatessamme kosmetiikkaa ja toinen tyrkytää amwayn tuotteita. Jotenkin jokainen tapaaminen "yllättäen " kääntyy johonkin hienoon uutuuteen jota TODELLA kannattaisi kokeilla. Tuntuu, ettei ystävyydelläni ole muuta kuin kaupallista arvoa...

Vierailija
4/6 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahan myyntityö on päästä ystävistä eroon.

itse en kyllä jaksaisi jos kaverit tuputtais jotain turhaketta yms. sanoisin kyllä suoraan ettei kiinnosta.

Vierailija
5/6 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännönmukaisesti jokainen verkostomarkkinointiin hurahtanut kaverini on muuttunut entiseksi kaveriksi juuri tuosta syystä. Kun ei osata pitää sitä turpaansa kiinni, vaan yritetään tehdä epätoivon vimmalla kauppaa koko ajan.

No, elämä on valintoja. Olen kertonut että jos myyntipuheet ei lopu, ei meillä ole muutakaan puhuttavaa.

Vierailija
6/6 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yks Meandi -jämy haalii tuttavantutut facebook-kavereiksi yms. ja on niin hemmetin sosiaalinen kaikille, pyytää lastesa kanssa leikkimään ja kun on kahvituksen aika, alkaa ehdottelemaan Meandi-kutsuja...

Muistaakseni Meandi-myyjillä pitää olla tietty määrä kutsuja ?

Itse olen kylmästi kieltäytynyt, jotakin tilasin mutta kun nyt en ole pitkään aikaan ostanut yms. on yhteydenpito tämän myyjän puolelta viilentynyt.