Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei tunne viinejä eikä designtuotteita?

Vierailija
18.09.2011 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitkä design tuotteet on kyseessä? TUo on aika laaja määritelmä :)

Vierailija
2/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalalajeja ja sieniä?

Mitä ajattelet ihmisestä,joka ei tunne sosiaalipsykologian teorioita ja narratologiaa?

Mitä ajattelet ihmisestä, joka muista Suomen presidenttejä aikajärjestyksessä ja ulkoa?

Mitä ajattelet tomppeleista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalalajeja ja sieniä?

Mitä ajattelet ihmisestä,joka ei tunne sosiaalipsykologian teorioita ja narratologiaa?

Mitä ajattelet ihmisestä, joka muista Suomen presidenttejä aikajärjestyksessä ja ulkoa?

Mitä ajattelet tomppeleista?

Vierailija
4/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, päivän Urpo-titteli on juuri annettu sinulle! Onneksi olkoon!

Vierailija
5/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ystäväpiirini koostuu ihmisistä, jotka tuntevat suunnittelijat, viinit, designesineet, arkkitehdit, kulttuurikaupungit jne. ja viihdyn itsekkin sellaisten parissa... kerran tapailin miestä, joka ei erottanut lasidesignia Tiimarin krääsästä ja jäi suhde lyhyeen..

Ja pinnalliseksi turha väittää. Teen/tuen hyväntekeväisyyttä anonyymisti keskivertoa enemmän ja annan mielelläni omastani muille.

Vierailija
6/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta on niin turvallista pyöriä itsensä kaltaisten kanssa. Kiinnostuksenkohteistahan on kyse, arvostuksista jne. Miten pinnallisuus sitten muka liittyy tähän, ei niin mitenkään.

Vierailija
7/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa herjata Urpo-nimisiä. :) Sitä paitsi ap kirjoitti edellisessä viestissä että "Kai täällä saa kysyä". Ehkä se tarkoittaa, että Kai alias Kaitsu saa kysellä, muista ei niin väliä.

Vierailija
8/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siinä tietääkseni ole mitään väärää.

Itse tunnen viinejä ja joitain design-tuotteita, mutta ei ne mikään intohimo mulle ole.

Vierailija
9/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisaalta on niin turvallista pyöriä itsensä kaltaisten kanssa. Kiinnostuksenkohteistahan on kyse, arvostuksista jne. Miten pinnallisuus sitten muka liittyy tähän, ei niin mitenkään.

liittyy lähinnä siihen, että arvottaa ihmisiä ap:n mainitsemattomien tekijöiden mukaan.

Vierailija
10/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kiinnostunut viineistä, ja tunnenkin niitä keskivertoa enemmän. Design-esineistä taas en en niinkään ole kiinnostunut, vaikka tunnenkin varmaan ne ihan tunnetuimmat. En kuitenkaan todellakaan intoile mistään design-kalusteista tms., ylipäätään kiinnostukseni kohteet ovat enemmän ei-materiaalisia (omaa taloa/ kotiamme lukuun ottamatta).

Vierailija
12/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinejä, enkä omista mitään designtuotteita. Ei oo edes arabiaa, ei muumimukeja eikä mitä ne on, mariskooleja? Kaikki on halvinta mitä saa.

Vierailija
13/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän liittyy. Itse en tiedä viineistä, koska olen absolutisti. En ole viitsinyt tuhlata aikaani sellaisen tuntemiseen, mitä en käytä. Desingnista tiedän vain sen, mitä itse tarvitsen. Se voi olla jotain ihan eriä, mitä joku toinen tarvitsee.

Mitä siis vastaisi ap.n kysymykseen. No että ehkä tällainen ihminen ei ole kiinnostunut viineistä, eikä desingeista. Aika yksinkertaista.

Vierailija
14/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita. En itsekään ole mikään viimimestari, makuaistini ei vaan ole kovin kummoinen ja kallis viini on minulle ihan helmiä siolle. Designia en tunne kovin hyvin, jos ei nyt ilmiselvistä klassikoista puhuta, koska en seuraa sitä maailmaa lainkaan.

Vierailija
15/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tiedä mikä on pinot noir tai tunnista Lokki-lamppua.

Olet materialisti!

Vierailija
16/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet materialisti!

ehkä täten ja tämän kaltaisten ajattelijoiden vuoksi hyvä mainita, että ei ole pinnallinen..ja Lokkeja myydään joka Anttilassa yms, joten ne nyt ainakin kaikki tietää, heh.

Vierailija
17/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, eikö? Aivan super-rahvaanomaista, vaikka niitä sentään myydään Anttilassakin ;-)

Olet materialisti!

ehkä täten ja tämän kaltaisten ajattelijoiden vuoksi hyvä mainita, että ei ole pinnallinen..ja Lokkeja myydään joka Anttilassa yms, joten ne nyt ainakin kaikki tietää, heh.

Vierailija
18/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse ajattelet tuollaisista ihmisistä?

Vierailija
19/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet materialisti!

piti ihan googlata, miltä näyttää lokki. Enpä oo ikinä nähnytkään.

t.16

Vierailija
20/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että ihmisellä on elämä hukassa jos viini- ja desingtuotteiden tuntemuksen perusteella luokitellee ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi