Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei tunne viinejä eikä designtuotteita?

Vierailija
18.09.2011 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sehän on niinkuin minä. Lokkilampuista en ole kuullutkaan, by the way.

Vierailija
22/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ne mammat taas ihan kilpailee kuka on tyhmin! Googlatkaa nyt samalla eduskuntatalo ja Senaatintori. Ei helvetti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalisissa tilanteissa nämä kaksi aihepiiriä, design ja viinit, ovat olleet jostain syystä suosittuja. Itse en näistä juurikaan tiedä, vaikka ne kiinnostavatkin. En voi kysyä siinä small talkin lomassa, että mitäs muuten ajattelet siitä, että minä en ymmärrä yhtään mistä puhut - sen takia kysyn täältä. Hyvä, että tietämättömyyttäni ei pidetä sivistymättömänä - tätä nimittäin pelkäsin eniten.

Mutta onpa mielenkiintoista tietää, että olen pinnallinen materialisti ;) ap

Mitä itse ajattelet tuollaisista ihmisistä?

Vierailija
24/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei kiinnosta designtuotteet ja viinit. Vähän samankaltainen tapaus kuin minä. Viineistä saan päänsärkyä + ovat liian kalliita kun ottaa huomioon etten osaa nauttia niiden mausta. Designtuotteet ovat liian kalliita tähän budjettiin + pelkäisin liikaa että menee rikki kun talossa on pentukoira + useimmat designjutut ei miellytä meidän silmää...

Vierailija
25/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukuisia juttuja sisustuslehtiin, mutta en ole minäkään mistään Lokki-lampusta kuullut!

Vierailija
26/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulleet Lokki-valaisimesta :O No kai edes TuplaKuplan tiedätte?? Markettikamaa sekin.

Vierailija
27/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalisissa tilanteissa nämä kaksi aihepiiriä, design ja viinit, ovat olleet jostain syystä suosittuja. Itse en näistä juurikaan tiedä, vaikka ne kiinnostavatkin. En voi kysyä siinä small talkin lomassa, että mitäs muuten ajattelet siitä, että minä en ymmärrä yhtään mistä puhut - sen takia kysyn täältä. Hyvä, että tietämättömyyttäni ei pidetä sivistymättömänä - tätä nimittäin pelkäsin eniten.

Mutta onpa mielenkiintoista tietää, että olen pinnallinen materialisti ;) ap

ilmeisesti tuttavapiirisi koostuu aika samankaltaisista ihmisistä. Omassa tuttavapiirissäni on paljon eri alojen taiteilijoita, mutta kyllä me muistakin asioista puhutaan, kuin taiteista ja kulttuurista. Minusta hyvät seuraihmiset osaavat ottaa huomioon muutkin, eli koko aikaa ei tarvitse puhua niistä jutuista, mistä jotkut eivät tiedä tai mistä jotkut eivät ole kiinnostuneita. Tai sitten voi puhua yleisemmällä tasolla niistäkin, mutta siten että muutkin pääsevät mukaan keskusteluun.

Maailma on täynnä kiinnostavia asioita, eivätkä kaikki voi olla kiinnostuneita kaikesta, tai ainakaan eivät voi tietää kaikesta kaikkea. Joku on kiinnostunut designista, joku toinen taas kuvataiteista. Jotain kiinnostaa urheilu, toista puutarhanhoito. Joku on kiinnostunut runoista, toinen kotimaisista romaaneista. Voihan sitä silti keskustella...

Vierailija
28/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä vasta rehellinen, luonnollinen ja hyvä tyyppi ;). Arvot kohdallaan ;)

Vierailija
29/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä vasta rehellinen, luonnollinen ja hyvä tyyppi ;). Arvot kohdallaan ;)

rakastan viinejä ja design esineitä sekä tiedän niistä melko paljon... olen rehellinen, luonnollinen ja hyvä tyyppi sekä arvotkin on kohdallaan.

Vierailija
30/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkoholia en käytä ollenkaan.

Mistä sitten pidän? Hmh, antiikista ja erityisesti kustavilaisuudesta. Arkkitehtuurista ja etenkin 1900-1930-lukujen arkkitehtuurista. Taiteesta ja erityisesti 1880-luvun ranskalaisrealismista.

Mitä tämä kertoo minusta? Eipä muuta kuin parista mielenkiinnon kohteista.

Jollakin mielenkiinnon kohteena on sitten se design ja viinien maistelu. Who cares.

Vierailija
31/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista "hienoa" ihmistä.Sivistyksen mitta ei ole viinit ja design-roina.

Vierailija
32/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänellä on elämä.

T. designtuotteita tunteva, viinejä ei ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi