Minkä ikäisenä aloit juomaan kahvia kunnolla?
Ja piditkö heti kahvin mausta? Itse vihaisn kahvin makua aina lapsen ja teininä, mutta parikymppisenä aloin kuitenkin juomaan... :)
Kommentit (29)
Alle kouluikäisenä isoäidin mukaan vähän alle 3 vuotiaana.
Se oli samoihin aikoihin kun aloin tupakoida. Suunnilleen 15. En tupakoi enää.
En ole vieläkään aloittanut. Ikää on 41.
26-vuotiaana työpaikan kahvitunnilla.
Päälle 30-vuotiaana vasta aloin juoda säännöllisesti aamulla maitokahvia. Siinä vaiheessa tykkäsin heti, koska hoksasin vihdoin olla laittamatta sokeria. Nuorena olin aina kahvia maistaessani laittanut sokeria koska luulin että se tekisi siitä parempaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa
Sama. 🕺
Tähän on helppo vastata, 55 vuotiaana, eli kolme vuotta sitten. Sitä ennen en ollut juonut kahvia käytännössä lainkaan. Nykyään juon joka aamu mukillisen, mutta siihen se jää, siis ainoastaan aamuisin, ei muuten.
Täytyy sanoa että ikää on jo yli 40 enkä vieläkään osaa juoda kahvia kunnolla.
45 vuotiaana tietoisesti opettelin juomaan kahvia. En vieläkään keitä kahvia kotona, mutta voin juoda jos kylässä tarjotaan tai jopa ostaa kahvin kahvilasta.
Kun kuppi pysyi kädessä eli olisiko jotain 2-3 vuotiaana. Aluksi paljon sokeria ja maitoa. Sokeri jäi pois teini-iässä, maitoa käytän edelleen.
Kaliaa aloin kittaamaan ennenkuin kahvia opettelin juomaan 14 v.
Juon töissä n. 5 kupillista päivässä. Kotona en keitä eikä sitä tee edes mieli, energiajuoman juon mielummin. En oikein tiedä suhtautumistani kahviin, juon töissä koska se on tapa. Kahvi ei mielestäni ole hyvää eikä pahaa, parhaimmillaan sokerinpalalla ja runsaalla maidolla se on kuitenkin ihan hyvää.
Olen 53 enkä ole velä aloittanut.
Vierailija kirjoitti:
Alle kouluikäisenä isoäidin mukaan vähän alle 3 vuotiaana.
Sama. Pullmössö maitokahviin oli tosi herkkkua.
Vierailija kirjoitti:
Kun kuppi pysyi kädessä eli olisiko jotain 2-3 vuotiaana. Aluksi paljon sokeria ja maitoa. Sokeri jäi pois teini-iässä, maitoa käytän edelleen.
Heh.. aivan.. sokeriahan käyttävät vain lapset xD
Kovimmista kovimmat aikuiset jättää vedenkin pois ja syö pussista puruja lusikalla. Ootko joku lapsi kun lantraat kahvisi veteen.
15 vuotiaana. En varsinaisesti pidä vieläkään kahvin mausta, mutta silti on juotava :) N50