Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta parisuhteessa elämisestä niin, että toisella on avoimesti

Vierailija
18.09.2011 |

uusi kumppani samaan aikaan? Siis että asutaan yhdessä, mutta toisella on jo uusi. Kuinka kaua niin voi jatkaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta oikein hyvältä, tuskin onnistuu.

Vierailija
2/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miehellä on uusi nainen, mutta asutaan silti edelleen yhdessä. Mä olen tajunnut virheeni ja kadun sitä ja haluaisin yrittää uudestaan, siksi yhä pysyn yhdessä hänen kanssaan. Onkohan tämä mieheltä pelkkä kosto vai onko tosissaan jättämässä mut? Meillä ei ole edes lapsia, joten ei ois mikään pakko mun kanssa edes enää olla. Mitä luulette?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina väärin. Se taas jos toisella tai molemmilla on yhdessäasumiskumppaninsa lisäksi myös yksi tai useampi muu suhde, ei ole pettämistä eikä väärin, jos asiasta on sovittu ja molemmat niin haluavat. Aloituksestasi ei oikein tullut ilmi mitä ihmettä tarkoitat.

Kysy mieheltäsi, onko hän jättämässä sinut, sillä se selviää.

Vierailija
4/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että onko pelkkä kosto (siltä musta tässä tilanteessa tuntuu) vai onkohan ihan oikeasti jättämässä mut. Ei siis olla mitenkään sovittu, että meillä olisi avoin suhde.

ap

Vierailija
5/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sillä merkitystä, onko se kosto vai ei? Miehelläsi on joku, jota tapailee, onko mielestäsi oikein, että rankaisee sinua noin? Itse en katselisi moista.

Vierailija
6/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehellä on uusi, mutta onko se sivusuhde (seurusteletteko sinä ja mies vielä), vai oletteko kämppiksiä, joista toinen toivoo enemmän?

Mun ainoa kokemus yhdessäasumisesta niin, että ei seurusteltu, oli päättyneen suhteen jälkeen muutama kuukausi, kun mies ei löytänyt heti asuntoa. _Ei_ _ikinä_ _enää_. Se oli syvältä ja poikittain.

Vierailija
8/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet vaan rikki, kun lähdet elämään, noin. Miehesi ei rakasta sinua.

Vierailija
9/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ollaan ainakin katkolla ja miehellä siis uusi. On aika kamalaa...

ap

Vierailija
10/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mähän se olin joka petti kunnes jäin kiinni. Oli tosi tyhmä. Nyt osaisin arvostaa miestä, mutta hän haluaa näyttää mulle mitä on joutunut kärsimään mun pettämisen takia. En tiedä, voiko suhteesta enää koskaan tulla toimiva, vaikka mies jättäisikin uuden naisensa.

ap

Vierailija
11/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toimii noin? Ei kannata. Olet vaan jäänyt kiinni tuohon tunteeseen, et saa enää sitä miestä, jonka menetit pettämisen kautta. Jokinhan teidän suhteessa mätti, kun lähdit vieraisiin. Rakkaus ei ole toisen kiusaamista.

Vierailija
12/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylttyä, lisää sekundaa ja sekoilua siitä vaan tulee, kunnes loppuu omaan mahdottomuuteensa.

Nimim. nähty on

Vierailija
13/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi voi vielä rakastaa sua, mutta ei se ole sanottua. Se varmasti rakasti sitä käsitystä, joka sillä oli susta ennen kuin kävi ilmi, että sä petit sitä. Sä olet satuttanut sitä pahasti, sä et ole sen silmissä enää sama ihminen kuin ennen. Älä laske sen varaan, että kyseessä on vain kosto. Tunteet ja halu olla sun kanssa voi aivan oikeasti olla kuolleet sun tekojen myötä.

t. se eron jälkeen yhdessä asunut, numerosta ei tietoa.

Vierailija
14/17 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetit miehesi. Oma moka.

Vierailija
15/17 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meidän suhde oli jo ajat sitten muuttunut enemmän kaveruudeksi kuin rakkaussuhteeksi. Olimme sopineet että koska kummallakin oli rahat tiukassa, jatkaisimme yhdessä asumista kaveripohjalta.

Mutta eipä mennyt montakaan viikkoa ennen kuin exäni alkoi kokea tilanteen sietämättömäksi ja muutti pois.

Vierailija
16/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/17 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattoi aluksi olla vihainen sinulle ja hankki uuden suhteen kostoksi. Tai ehkä hän käytti tilaisuutta hyväksi ajattelematta sen pitemmälle. Mutta kun hänellä nyt on se uusi nainen, hän luultavasti valitsee uuden eikä sinua. Helppous on tärkein syy. Uuden kanssa ei ole vanhaa painolastia, eikä tarvitse antaa ja pyytää anteeksi, kuten sinun kanssasi pitäisi. Sitä paitsi se uusi nainen muuttuu miehelle joka päivä yhä läheisemmäksi ja tärkeämmäksi.

Sinulla on käsittääkseni kaksi mahdollisuutta pitää mies. Ensimmäinen mahdollisuus on odotella hiljaa ja toivoa, miehen uusi suhde osoittautuu toimimattomaksi. Siinä tapauksessa on mahdollista, että mies palaa sinulle. Vaarana tässä on, että miehen suhde uuteen naiseen vähitellen syvenee ja hän liukuu kokonaan pois. Lisäksi sinä saatat odotellessasi katkeroitua niin, ettei paluuta vanhaan ole.

Toinen mahdollisuus on, että asetat tiukan määräajan ja vaadit miestä tekemään valinnan. Teet selväksi, ettei oikeutettukaan kosto voi jatkua tämän pitempään. Mies saattaa valita sinut, jos ei ole vielä ehtinyt luopua mielessään kaikesta siitä, mikä teillä oli yhteistä ja mistä haaveilitte. Vaarana tietysti on, että uuden viehätys vie voiton ja hän valitsee eron.

Minä varmaankin teksiin jälkimmäisen eli vaatisin häntä valitsemaan. Vaikka on itse rikkonut ja katuu, ei omanarvontuntoa pidä kokonaan kadottaa. Siinä helposti menettää arvon toisenkin silmissä, eikä sellainen suhde ole jatkamisen arvoinen. Saattaisin pyytää ottamaan yhteyttä, jos molemmat jonain päivänä ovat sinkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan