Synnyttikö Nina Herala alateitse vai
Kommentit (46)
Olen Niinan ikäinen ja siksi kiinnostaa. En koe olevani ämmä. Tyttö. Tämä tulle maailmaa vihaavalle kommentiksi
Olen Niinan ikäinen ja siksi kiinnostaa. En koe olevani ämmä. Tyttö. Tämä tulle maailmaa vihaavalle kommentiksi
helvetilliseksi. Eli synnytti alakautta
eivät kyllä ole tyttöjä vaan naisia.
En ymmärrä mitä teet sillä tiedolla miten lapsi tuli maailmaan? Pääasia että äiti ja lapsi voivat hyvin, eikös? :)
ja näytätte vanhoilta. Itse olen 16v näköinen ja minua tytöttelee muut ihmiset. Eikä se mua haittaa.
T Ensimmäisen sektiolla saanut ja toisen normaalisti synnyttänyt. Mitat 165/49. Hoikat muuten "parempia" synnyttäjiä kuin raskausaikanaan itsensä lihottaneet valaat.
olen silti ylpeästi NAINEN! Minua ällöttää tuollaiset aikuiset naiset jotka haluavat olla jotain teinityttöjä ikuisesti. Naurettavaa.
ja näytätte vanhoilta. Itse olen 16v näköinen ja minua tytöttelee muut ihmiset. Eikä se mua haittaa.
sua taitaa vituttaa kaikki. On hei kesä, perjantai ja kohta juhannus. Nauti (jos osaat)
Mutta joo, nautitaan kaikki kesästä ja lämmöstä. Me naiset ja wanna-be-tytöt yhtälailla :-)
sua taitaa vituttaa kaikki. On hei kesä, perjantai ja kohta juhannus. Nauti (jos osaat)
mallin hommiakin. Luulisi, että olisi pidempi kuin 165 cm.
viesti mutta mä osasin sen silti lukea oikein.
;)
Kyllä on 175 cm tai siinä paikkeilla, sentin pari yli ehkä
synnytykset kestäneet puolesta tunnista max 3 tuntiin, joten..
jos jo ensisynnytyksessäkin lapsi pullahtaa maailmaan alle kolmen tunnin :o
vai suun kauttako synnitti kenties?
Ihan vaan kiinnostuksesta kysyn, ei mitään väliä. On vaan niin kovin pieni ja hentonen. Ja kun ensimmäisen kohdalla puhuttiin sektiosta, eikö yleensä silloin toinenkin?