Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua voiko 2 VUOTTA pakastimessa ollutta lihaa syödä / antaa taaperolle? Tuli kutsu namnam

Vierailija
17.09.2011 |

Joo vähän höppänä vanha sukulainen hössöttää jonkun liharuuan kanssa (nautaa), mitä huomenna mennään syömään ja nyt selvisi että se liha on 2 VUOTTA ollut pakkasessa!! Enkä ole varma että onko aivan varmasti ollut kunnolla tosi kylmä pakastin.



Söisitkö sinä tuota ruokaa ja antaisitko taaperollesi?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan voi syöttää kenellekään. Kypsentämätön liha säilyy pakastimessa muutaman kuukauden.

Noh todellaki!

Vierailija
42/42 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hk myy joulukinkkuja, jotka ovat pakastaneet viime toukokuussa ja ovat kuulemma vielä aivan Ok (kaikki suosittelevat että max puolivuotta) Mene ja tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla