Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua voiko 2 VUOTTA pakastimessa ollutta lihaa syödä / antaa taaperolle? Tuli kutsu namnam
17.09.2011 |
Joo vähän höppänä vanha sukulainen hössöttää jonkun liharuuan kanssa (nautaa), mitä huomenna mennään syömään ja nyt selvisi että se liha on 2 VUOTTA ollut pakkasessa!! Enkä ole varma että onko aivan varmasti ollut kunnolla tosi kylmä pakastin.
Söisitkö sinä tuota ruokaa ja antaisitko taaperollesi?
Kommentit (42)
Hk myy joulukinkkuja, jotka ovat pakastaneet viime toukokuussa ja ovat kuulemma vielä aivan Ok (kaikki suosittelevat että max puolivuotta) Mene ja tiedä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Noh todellaki!