Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö 1kk ikäisen vauvan kotiin isän kanssa ja lähtisit baariin?

Vierailija
17.09.2011 |

Minä en!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskosta osasi isä hoitaa ihan yhtä hyvin kuin minäkin. Eikä imetys onnistunut vaan pumppasin maidot ja annettiin nenämahaletkuun. Sen isänsä osasi aivan yhtä hienosti kuin minäkin. Joten olisin voinut sen puolesta käydä baarissa.

Vierailija
2/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isä on ihan tasavertainen huoltaja ja vanhempi, ei mikään äidin pikku apulainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kk jälkeen olin vielä niin sektion runnelema etten kyennyt.

Vierailija
4/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin vanhempien pitäisikin ajatella. :)

Hyvän miehen olet löytänyt ja hän hyvän naisen. :)

Vierailija
5/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäköhän mahtaa olla moiseen motiivi?

Vierailija
6/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin mulla ei olisi hinkua, mutta jos ystävällä olisi joku tärkeä juhla vaikkapa, saattaisin käydä. Ja eihän vauva ymmärrä, miksi äiti on poissa, joten siinä mielessä mikä minä olen tuomitsemaan, jos joku lähtee baariin..

Meillä imetys takkusi alussa ja vauva oppi myös pullolle, joten en olisi pitänyt isona pahana, jos vauva olisi yhden yön saanut pulloa. Isän syliin rauhoittui alusta asti yhtä hyvin kuin minunkin. Tuskin olisin kuitenkaan kauhean montaa tuntia osannut itse olla poissa.

Vierailija
7/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka isä hoitaa ihan yhtä hyvin. Sitä paitsi koen imettämisen paljon tärkeämmäksi kuin baarissa käymisen. Pulloa on turha antaa kun maitoa tulee rinnastakin jos jaksaa vaan imettää.

ap

Vierailija
8/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten baari-illat ei ole sen puoleen tulleet kysymykseenkään. Nykyään varmann toista, kun imetys ei ole "trendikästä" vaan pilaa tissit...

Vierailija
9/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka isä osaisi kaiken kuten minä ja olettaen etten imettäisi niin en silti. En voisi jättää noin pientä kenellekään missään tilanteessa, napanuora vaikka on katkaistu niin henkinen napanuora on liian vahva.

Vierailija
10/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka isä hoitaa ihan yhtä hyvin. Sitä paitsi koen imettämisen paljon tärkeämmäksi kuin baarissa käymisen. Pulloa on turha antaa kun maitoa tulee rinnastakin jos jaksaa vaan imettää.

ap

Ei tullut meiltä ja pullo astui kuvaan, joten en nähnyt syytä miksi en olisi voinut mennä. :)

Vierailija
11/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska imetys ei vielä ollu tasaantunut kunnolla ja alkoholin juominen olis aika varmasti vaurioittanut mun kohdalla maidontuotantoa vaik oliski pumpannut..vauva oli 4kk kun kävin eka kerran ulkona ja ihan hyvin sujui vaik aika ällöö se oli rintapumppu laukussa..

Vierailija
12/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi, koska 1kk ikäisen äitinä olin vielä niin vauvahuuruissa ettei paljoa muut huurut kiinnostaneet :) Mutta 1kk pärjäisi parhaiten ilman minua, meillä aika nopeasti lapset "kiintyneet" minuun (jo reilusti ennen puolta vuotta) ja esim nukuttamaan ei ole isä sitten kelvannut enää.. (muuten kyllä isä on ollut tasavertainen) Tietysti isompana noin 2,5 v alkaen on sitten isäkin jo kelvannut myös nukuttamaan.

Vierailija
13/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta enää ollenkaan.

Vierailija
14/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin ei kyllä kiinnosta mennä, oli lapsia tai ei, mutta miksen jättäisi lastamme isän hoivaan? Melkein kuin kysyisi isiltä, että jätääisitkö lapsenne äidin hoivaan kun lähdet baariin.

Älytön kysymys. En haluaisi lasta miehen kanssa, jonka huomaan en uskaltaisi sitä jättää.

Ainut on imetys, mutta eiköhän tuo pumpatulla maidolla illan pärjää.

Vierailija
15/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää kun siitä on jo niin kauan

Vierailija
16/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, vaikka isä osaisi hoitaa miten hyvin tahansa, en lähtisi. Kyllä sinne baariin kerkeää myöhemminkin.

Vierailija
17/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v. ja 26v. ikäisenä (kun sain vanhemmat lapset) en olisi voinut jättää. Nyt 32v. ikäisenä ikäloppuna äitinä voisin hyvinkin jättää, jos haluaisin lähteä baariin. Tosin en usko että kovin kauaa viihtyisin. Pulloahan noin pieni imee usein helpommin kuin isompi ja lypsymaito on ihan samaa kuin tissistä tuleva :)

Vierailija
18/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta tippaakaan baarit ja tod näk imettäisin jos minulla olisi 1kk ikäinen vauva, ainakin muita lapsiani olen imettänyt. Ja se ei ole isältä pois, kyllä meillä lasten isä on ihan tasavertainen vanhempi vaikka en olekaan 1kk ikäisen vauvan aikana baariin lähtenyt.

Vierailija
19/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin "alku-bileissä". Tosin kyseessä kolmas lapsi. Kahden ekan kanssa en jaksanut lähteä mihinkään, keskimmäinen alkoi juomaan muuta kuin tissiä vasta 11kk ikäisenä, joten ei ollut paljon valinnan varaakaan.

En kokenut mitään syyllisyyttä olla poissa yhden illan kuopuksen luota, kun isä osaa hoitaa lasta ihan yhtä hyvin, ja oli hyvilläänkin tilaisuudesta hoitaa vauvaa yksin.

Vierailija
20/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni vietti silloin 30-vuotispäiviään, ja jätin esikoisen kotiin isän hoitoon osallistuessani juhliin. Juhlat oli tiedossa jo raskauteni aikana, ja oli selvää että osallistun niihin jos tilanne sen sallii. Vauva joi pumpattua maitoa ja viihtyi isän hellässä hoivassa. Vauva tuskin ymmärtää onko äiti pois kotoa kauppareissun/kampaajan/lääkärikäynnin/juhlien vuoksi, vai?

Sen jälkeen vietin kyllä 6 vuotta kotiäitinä, eli ehdittiin viettää sitä laatuaikaa ihan yllin kyllin ;-)