Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea tilanne

Vierailija
26.09.2011 |

Erosin lapseni isästä kesällä pitkän harkinnan jälkeen ja löysin sitten sattumalta pian uuden miehen, joka sai minut elämään ja tuntemaan ja olin onnellinen hetken.

Nyt olen saanut kantapään kautta katua. Rakastan lapseni isää ja mitään ei voi korjata enää. Ehkä aika kultaa muistot mutta kaipaan kauheasti.

Uusi mies on ihana mies mutta jotain siitä puuttuu. Haluaisin kovasti palata takaisin ajassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vihreempää aidan toisella puolen.

Nyt sen täytyy vaan elää valintojesi mukaan. Olet kuitenkin aiheuttanut surua myös lapselle.

Vierailija
2/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun lähdin suhteesta niin silloin se tuntui oikealta. Ehkä se on vain sitä kultapintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaudut myöhemmin itsekin nauttimaan elämstä.

Vierailija
4/5 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se olisi päästää uusi mies menemään, koska eihän se ole reilua hänelle. Ikävä tilanne, mutta oman soppani olen keittänyt ja maksan sitä virhettä nyt henkisellä tuskalla..

Vierailija
5/5 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se olisi päästää uusi mies menemään, koska eihän se ole reilua hänelle. Ikävä tilanne, mutta oman soppani olen keittänyt ja maksan sitä virhettä nyt henkisellä tuskalla..

Joo kehoitan, että otat aikaa itsellesi toipua tuosta edellisestä erosta. Paska homma, mutta virheistään täytyy kärsiä ja oppia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi