Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö 1kk ikäisen vauvan kotiin isän kanssa ja lähtisit baariin?

Vierailija
17.09.2011 |

Minä en!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin ei kyllä kiinnosta mennä, oli lapsia tai ei, mutta miksen jättäisi lastamme isän hoivaan? Melkein kuin kysyisi isiltä, että jätääisitkö lapsenne äidin hoivaan kun lähdet baariin. Älytön kysymys. En haluaisi lasta miehen kanssa, jonka huomaan en uskaltaisi sitä jättää. Ainut on imetys, mutta eiköhän tuo pumpatulla maidolla illan pärjää.

Näin minäkin ajattelen. En kylläkään ole äiti, eikä mua ole koskaan baarit kiinnostaneet, mutta näen että isän on osattava hoitaa lasta ihan samoin kuin äidinkin (paitsi tietysti se imetys).

Vierailija
22/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vielä kuvittelin että lähes jatkuva tissittely, lapsen läheisyys jne saisivat maidon nousemaan. Niin ei käynyt, mutta eihän sitä tuolloin voinut tietää. Fiksumpi olis tietysti saattanut päätellä että kun siihen mennessä ei ollut pisaraakaan tullut niin ei se enää tuossa vaiheessa käyntiin lähde.. Kyse ei kuitenkaan ollut keskosesta tms. Heti pääsi rinnalle ja kätilöt kilvan kehuivat hyvää imuotetta ja tarmoa imeä. Sinänsä helppohan mun ois ollut lähteä kaikki ruoka tuli kuitenkin pullosta ja vauva käytti mua vain tuttina.

Tokan jälkeen oisin voinut lähteäkkin kun en ollut niin epätoivoinen kun imetys (ylläri) ei lähtenytkään käyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidolla pärjää, jos onnistuu sitä rintapumpulla irti lypsämään ja jos vauva huolii tuttipullon...