Olen viikolla XX ja himoitsen XX?
Kommentit (26)
Mutta mitäs tässä pelissä voi himoita, jos on syntynyt 30. päivä? Näyttää nimittäin puuttuvan listalta.
Justhan oli se "cm, montako minuuttia" (kengännro ja hiusten laittamiseen kuluva aika"
Mitä järkeä, jos näitä on monesti vuodessa? (vaikka mun mielestä ei kyllä ole muutenkaan järkeä..)
joku pliis noiden hysteeristen "ei saa kertoa miehille" päivä ja paljastakaa tämä!! Itse keroisin jos tietäisin! :)
OK KAIKKI KAUNIIT NAISET!
On taas se aika vuodesta, jolloin herätellään rintasyöpä-tietoisuutta! Kaikkihan muistamme viime vuosien pelit, kun kerroimme liivien värin statuksessa? tai miten haluamme säilyttää käsilaukkuamme?
Muistatteko, miten viime vuoden osanotto ylitti uutiskynnyksen! ÄLKÄÄ kertoko miehille, mitä status tarkoittaa, antaa heidän arvailla, ja pistäkää tietoa menemään eteenpäin kaikille naispuolisille ystävillenne! Katsotaan, saadaanko aikaiseksi isompi hälinä tänä vuonna
Minä tein osani, nyt on SINUN vuorosi!
Ideana on valita syntymäkuukausi ja syntymäpäivä! Kirjoita statukseesi "Olen (synt.kuukausi) viikolla, ja himoitsen (synt.päivä) !!!"
esim näin: Helmikuun 14. = Olen 2 viikolla ja himoitsen minttusuklaata!!
Tammikuu-1 viikolla
Helmikuu-2 viikolla
Maaliskuu-3 viikolla
Huhtikuu-4 viikolla
Toukokuu-6 viikolla
Kesäkuu-8 viikolla
Heinäkuu-10 viikolla
Elokuu-12 viikolla
Syyskuu-13 viikolla
Lokakuu-14 viikolla
Marraskuu-16 viikolla
Joulukuu-18 viikolla
Kuukauden päivät:
1- suklaakarkkeja
2- hedelmämakeisia
3- Kit-Kat suklaapatukkaa
4- M&M's namusia
5- Tomaatteja
6- Jäätelöä
7- Maitoa
8- Tikkukarkkeja
9- Maapähkinäherkkuja
10- Lihapullia
11- Lakutankoja
12- purukumia
13- suklaasuukkoja
14- minttusuklaata
15- Twixiä
16- juustoa
17- toffeeta
18- kirsikkahyytelöä
19- banaania
20- pikkelsiä
21- kanansiipiä
22- suklaanamusia
23- nallekarkkeja
24- sitkeitä karkkimatoja
26- hedelmämakeisia
27- pääsiäistipun munia
28- Kit-Kat levyä
29- rapeita kahden suklaan keksejä
31- suklaakakkua
LISTASSA EI OO 25?!!! Vittu elämä pilalla ku en saa laittaa tota mun fb-seinälle!
LISTASSA EI OO 25?!!! Vittu elämä pilalla ku en saa laittaa tota mun fb-seinälle!
pitihän se arvata että taas joku urpo tän tänne itkee. mikä kohta älä kerro miehille jäi ymmärtämättä? koita nyt luoja soikoo käsittää että täältä kaikille vapailta foorumeilta KAIKKI NÄKEE SEN! ei voi taas ku nauraa ihmisen typeryydelle. ideahan nimen omaan on se, että miehet ihmettelee mistä ne tytöt taas höpäjää. sun kaltasten olemassa olon takia, voidaan suosiolla jättää se rintasyövän tukeminen kun et osaa kerran pelin sääntöjä. ei voi kauhalla vaatii jos on lusikalla annettu.. xD
kuin voi ihminen oikeesti provosoituu tälläsestä noin paljon? noh, provo meni selvästi läpi, sitähän tossa "kanailussa" haettiinkin. :) nopeemmin noi katoaa facebookista kun jätätte huomiotta!
Hävettää olla kyseisen sukupuolen edustaja kun näin lapsellisesti pitää julkisilla foorumeilla käyttäytyä. Uskomatonta, että ala-astetyylinen "hih hih kiusataan vähän poikia" -mentaliteetti on jäänyt näin monelle aikuiselle ihmiselle päälle. Ja tähän osallistuu kerta toisensa jälkeen ihmiset, joita olen pitänyt ihan järkevinä (no, ärsyttävää femakon vikaa on kyllä aika monessa..).
Eka kerta (oliko se nyt käsilaukun säilytyspaikka?) nyt ehkä oli jollain tavalla hauska, tunnustan osallistuneeni itsekin, mutta että pitää hölmöyttään levitellä jatkuvasti :O Se pari viikkoa sitten villinnyt "tuumat/aika" oli ihan pohjanoteeraus kun vitsi ei edes toiminut eurooppalaisilla kengännumeroilla. Voi tyttöressut... Miettikää hetki, miltä vaikutatte miesten silmissä. Ja mikseivät he ole keksineet mitään yhtä fiksua.
En mä kyllä tiedä, miten tuo homma muutenkaan tukee rintasyöpää, tiesi miehet tuosta tai ei! :D
En mä ainakaan halua kenenkään luulevan että olisin raskaana, kun en sitä ole. :P
Senhän kuvan tuosta saa...
Ite en enää osallistu tähän uuteen, mutta siihen kengännumerojuttuun kyllä osallistuin, kaverin mieliksi. *häpeää*
OK KAIKKI KAUNIIT NAISET! On taas se aika vuodesta, jolloin herätellään rintasyöpä-tietoisuutta! Kaikkihan muistamme viime vuosien pelit, kun kerroimme liivien värin statuksessa? tai miten haluamme säilyttää käsilaukkuamme? Muistatteko, miten viime vuoden osanotto ylitti uutiskynnyksen! ÄLKÄÄ kertoko miehille, mitä status tarkoittaa, antaa heidän arvailla, ja pistäkää tietoa menemään eteenpäin kaikille naispuolisille ystävillenne! Katsotaan, saadaanko aikaiseksi isompi hälinä tänä vuonna Minä tein osani, nyt on SINUN vuorosi! Ideana on valita syntymäkuukausi ja syntymäpäivä! Kirjoita statukseesi "Olen (synt.kuukausi) viikolla, ja himoitsen (synt.päivä) !!!" esim näin: Helmikuun 14. = Olen 2 viikolla ja himoitsen minttusuklaata!! Tammikuu-1 viikolla Helmikuu-2 viikolla Maaliskuu-3 viikolla Huhtikuu-4 viikolla Toukokuu-6 viikolla Kesäkuu-8 viikolla Heinäkuu-10 viikolla Elokuu-12 viikolla Syyskuu-13 viikolla Lokakuu-14 viikolla Marraskuu-16 viikolla Joulukuu-18 viikolla Kuukauden päivät: 1- suklaakarkkeja 2- hedelmämakeisia 3- Kit-Kat suklaapatukkaa 4- M&M's namusia 5- Tomaatteja 6- Jäätelöä 7- Maitoa 8- Tikkukarkkeja 9- Maapähkinäherkkuja 10- Lihapullia 11- Lakutankoja 12- purukumia 13- suklaasuukkoja 14- minttusuklaata 15- Twixiä 16- juustoa 17- toffeeta 18- kirsikkahyytelöä 19- banaania 20- pikkelsiä 21- kanansiipiä 22- suklaanamusia 23- nallekarkkeja 24- sitkeitä karkkimatoja 26- hedelmämakeisia 27- pääsiäistipun munia 28- Kit-Kat levyä 29- rapeita kahden suklaan keksejä 31- suklaakakkua
sitä ei ois saanu kertoo..idiootti -.-
nyt minäki alennun tähän, huoh mut ärsyttää teijän KAIKKIEN käytös. Toiset valittaa siitä kun toiset haluu salata tän miehiltä ja toiset valittaa kun toiset valittaa ja toiset taas siitä kun ne valittaa ja nyt minä valitan et yhtä idiootteja te tai no nyt me kaikki ollaa ku tälläsestä pienestä jutusta teemme ison jutun!!!!!!! turhaan kukaan siel alkaa aukoo et ala aste touhuu!! alennutte kaikki samalle tasolle kun otatte kantaa ees asiaan!! fiksummat ohittaa koko asian koska niitä tämä ei hetkauta suuntaan tai toiseen!! että tällä lailla tänään, terve!!
ja minkä takia aikuisten pitää olla vakavia ja tylsiä. tällaiset tempaukset ovat ihan hauskoja ja pitävät ihmiset aktiivisina. ja jos tuolle linjalle lähdetään että miltä näytetään miesten silmissä niin sitten minulla on monille miehille sanottavaa siitä miltä he näyttävät henkisesti ja fyysisesti.
koska on liian lähellä oikeita mahdollisia termejä ... moni jo onnitteli yhtä naista uudesta vauvasta, minäkin, kun sopisi niin hyvin elämäntilanteeseen... Ei mua nolota onnittelijoiden puolesta vaan sen, joka vastaanotti onnittelut...
Samaa oon kuule, itekin miettinyt.
nyt minäki alennun tähän, huoh mut ärsyttää teijän KAIKKIEN käytös. Toiset valittaa siitä kun toiset haluu salata tän miehiltä ja toiset valittaa kun toiset valittaa ja toiset taas siitä kun ne valittaa ja nyt minä valitan et yhtä idiootteja te tai no nyt me kaikki ollaa ku tälläsestä pienestä jutusta teemme ison jutun!!!!!!!
Heh, kurkkasin uteliaisuuttani mitä se "tuumaa - minuuttia" - juttu tarkoitti joku kuukausi sitten, ja nyt kurkkasin tämän "olen viikolla - himoitsen"- jutun.. Molemmista löytyi vastaavan sisällön omaavat jutut juuri tällaisilta keskustelupalstoilta, joissa ihmisillä tuntuu olevan liikaa aikaa.
Ekalla kerralla näitä juttuja lukiessani lähinnä nauroin, miten pienten asioiden ympärillä ihmisten elämä pyörii / miten tärkeää on viedä toisilta pienen pelin ilo ja millainen maailman loppu siitä syntyykään kun niin tapahtuu.
Nyt ihan oikeasti, käsi sydämellä, mitä väliä tällä kaikella. Kaikki te, joita hävettää nyt sitten niin kamalasti olla nainen (ja samalla ryntäätte tänne kotkottamaan kuin päättömät kanat), tämä on naurettavaa.
Tämän ei pitäisi liikuttaa ihmisiä millään tavalla.. teidän siitä synnyttämä keskustelu taas liikuttaa koska se on jo naurettavuuden huippu, pakkohan jonkun on se teille rautalangasta vääntää.
Ei kovin monta näkynyt vielä mutta kuitenkin näkynyt.. Epäilen vahvasti että taas jonkinmoinen kiertojuttu..