Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jymalaan uskomattomat, mitä sanotte tästä?

Vierailija
17.09.2011 |

Kuolleista herännyt poika: "tapasin keskenmenossa kuolleen siskoni"

02.03.2011 / klo 13.12 / Jaa Facebookissa

Nebraskassa pikkukaupungissa asuvalla 11-vuotiaalla Colton Burpolla on erikoislaatuinen tarina.

Umpilisäkkeen tulehdus oli tappaa hänet, mutta hän heräsi valaistuneempana kuin koskaan. Poika väittää KDVR:n mukaan käyneensä taivaassa, jossa hän tapasi mm. edesmenneen isoisänsä.

Hänen vanhempansa havahtuivat asiaan viimeistään, kun hän sanoi äidilleen:

- Minulla on kaksi siskoa, sinun mahassasi on ollut kuollut vauva, eikö niin?

Vanhemmat eivät olleet koskaan kertoneet äidin keskenmenosta.

- Hän näytti tutulta, hän halasi minua ja oli iloinen, että joku hänen perheestään kävi siellä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tietää, että a.o. näyn on järkännyt Jumala? Ja jos se oli jumala, oliko se kristittyjen, juutalaisten vai muslimien jumala?

Mä olen lukenut myös, että Jeesus on herättänyt henkiin kuolleita tai että, ihmiset on nähnyt enkeleitä, pikku-ukkoja tai uudelleen syntymästä on samanlaisia tarinoita. Miksei siis hindut voi olla oikeassa? Mistä sen tietää, että se ei ollut joku hindujumalista?

Mitä Jumala teki ennenkuin se loi taivaan ja maan?

Mistä se keksi, että nyt olen hengaillut täällä tyhjyydessä tarpeeksi kauan, nyt mä alan luomaan?

Mistä Jumala tuli? Loiko se itse itsensä vai on aina ollut olemassa?

Oliko Jumalalla pieleen menneitä kokeita ennen kuin se loi maapallon ja pari sukurutsaista tyyppiä?

Miksi Jumala on luonut meitä jo 7 miljardia, kun toisilla ihmisillä on nälänhätää, sotia ja kidutusta? Eikö se ehdi pitää meistä kaikista huolta?

Jos Jumala on kaikkivaltias, miksi vain 2,1 miljardia ihmistä uskoo häneen ja kaikki muut joutuu helvettiin? Aika välinpitämätön 5 miljardin ihmisen elämästä hän tuntuu olevan.

Vierailija
22/24 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pistää tästälähtien aivan jokaiseen Jumala- ja Jesselässytykseen uskovaisten märehdittäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ne ei osaa vastata, ne ei vastaa. Mä haastan jonkun uskiksen edes yrittämään, mutta kun niillä ei ole vastauksia, kun ne ei mieti mitään muuta kuin sitä mitä kirkossa puhutaan ja raamatussa lukee.

Tulispa se kirkkosisko ensi viikolla. Se ehkä vois yrittääkin!

Vierailija
24/24 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät pysy salaisuuksina vaikka kuinka yrittäisi. Toinen asia mikä pojan kertomuksessa kiinnittää huomion on keskenmeno. Kuinka se keskenmennyt sikiö voi näyttää tutulle pojan mielestä? En tietenkään tiedä missä vaiheessa keskenmeno tapahtui. Olisko kyseessä kuitenkin vain kasa kiivaasti jakaantuvia soluja? Ja tämäkö kenties näyttää tutulta henkilöltä? Vai kasvaako ne keskenmenneet sikiöt siellä taivaassa? Silloinhan aikuisetkin kuolleet muuttuisivat taivaan porteille saapumisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan