Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi noi me&i vaatteet on noin kalliita??

Vierailija
17.09.2011 |

Kaveri kysyi, jos haluaisin emännöidä me&i kutsut, hän tulisi ne pitämään. Olin ensin, että kiva idea, mutta kun kävin netissä katsomassa vaatteita järkytyin hinnoista. Miten joku vauvan paita voi maksaa 30 euroa?? Voisiko joku selventää? Ymmärrän, että varmaan ovat laadukkaita, mutta on meillä esim. Lindexin paidat ja bodytkin kestäneet monen monta pesua hyvänä ja eihän noita tule kauaa käytettyäkään, kun vauvat kasvaa aika nopeesti.

En kyllä nyt keksi kuka kavereistani suostuisi kutsuilla ostamaan noin kalliita vaatteita, ehkä yhden raaskisivat.. Ei noi nyt ulkonäöllisestikään kovin kumoisia vaatteita ole. Ei mitenkään erikoisen söpöjä tms.

Kertokaa te me&i vaatteita ostelevat, että mikä niissä on niin erikoista, että kannattaisi maksaa hurjia summia. Kiitos!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin emännöin kutsut, onneksi muutama ostajakin oli. Säälistä ostin yhden kivannäköisen tuotteen minkä löysin. Liian kalliita: EIVÄT todellakaan ole niin laadukkaita kuin myyjät väittävät. Kuosi kulahti ekassa pesussa ja parin pesun jälkeen oli täynnä nyppyäkin...

Vierailija
2/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelijä voi vaikuttaa aika paljon hommiin.

Itse myyn erästä kosmetiikka-merkkiä. Minulla on myös "esittelyjä". Siellä en jaa lainkaan tilauslappusia. Niitä haluavat kyllä kysyvät (ovat näkyvällä paikalla pöydällä). Kysyn kyllä kaikilta tarvitsevatko apua, olisiko jotain kysyttävää-siis jokaikiseltä erikseen. Jos ei ole juteltavaa, niin sitten ei ole: häntä ei kiinnosta.

Tyrkyttäminen on tympeätä, mutta toisaalta ymmärrän sen Me&I kohdalla: heillä on myyjille tietty vaatimustaso, joku määrä esim. kutsuja pidettävä kaudessa (ei mikään ihan muutamat kutsut riitä!).

Kun myy tuotetta, jossa ei ole myyntirajoja, on helpompi olla tyrkyttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi kivoja - siellä tapaa tuttavia perhekahviloista tms. Uudessa naapurustossa on myös tosi mukavaa, jos joku kutsuu tuollaisille kutsuille. Itse olen ostanut vain leikki-ikäisten vaatetta, jotka kestää hyvinkin sen 2-3 vuotta ja menee seuraavalle sisarukselle toisen mokoman. Hyvin on kestänyt ja lapsi tykkää niistä, kun on saanut itse valita. Meandin housut on mielestäni usein jotenkin tosi outoja, mut paidat on kivoja.

Vierailija
4/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin huuto.netissä kaikki missä lukee me&i saa monta huutajaa ja käytetystä paidasta maksetaan 15-> euroa. Minua ei ole ikinä kutsuttu me&i-kutsuille. Olisin jossain vaiheessa ollut innoissani menossa. Musta on hullua, että niitä tuotteita ei voi ostaa vaan helposti nettikaupasta. Erikoista, että pitää etsiä ensin joku jälleenmyyjä ja sitten mennä jonkun kotiin niitä vaatteita katsomaan. Liian vaivalloista.

Vierailija
5/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taaperollani on kolme vaatetta tuolta, tykkäsin kovasti tämän syksyn mallistosta ja ajattelin kokeilla, kun niin moni on niitä kehunut. Ei valittamista.

Samaan hengenvetoon on pakko todeta, että onhan noissa hinnoissa kamalasti ilmaa ja osittain koko juttu perustuu joukkohysteriaan. Meidänkin perhekerhossa vähän kaikilla lapsilla niitä näkyy olevan, äidit supattelevat niistä ja tosiaan, moni oikein metsästämällä metsästää vanhoja mallistoja ja ovat siis valmiita maksamaan käytetyistä maltaita. Ja jo ennen kuin uusi mallisto on ilmestynyt myyntiin, stressataan sitä, ehtiikö saamaan sitä ja tätä tuotetta ennen kuin myydään loppuun. Ihan hullua. Näin täällä pienellä paikkakunnalla...

Vierailija
6/18 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emoyhtiö, maahantuoja, jälleenmyyjälle myyjä, jälleenmyyjä.

Vierailija
7/18 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/18 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ymmärtänyt, että kutsut ovat suositteuja ja porukka ostelee noita vaatteita. Miksi joku maksaa vauvan paidasta 30 euroa? Kiinnostaisi tietää..

Ap

Vierailija
9/18 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä näyttää että alkaa hiipua innostus kotikutsuihin. Netistä saa vaatteita helpommalla ja halvmmalla, kahvikutsut voi pitää muutenkin.

olen ymmärtänyt, että kutsut ovat suositteuja ja porukka ostelee noita vaatteita. Miksi joku maksaa vauvan paidasta 30 euroa? Kiinnostaisi tietää..

Ap

Vierailija
10/18 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi laadukkaita, kun ovat kalliita. Tämän hetken mammain "tupperware/partylite" .

Vierailija
11/18 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähän on niinkun tupperitoimintaa, eli jokainen ottaa rahaa välistä, eli emäntä saa vähän alea, esittelijä provikat, hänen isäntä omansa jne jne

ja presutuu samaan kun muutkin, et vähän niinku pakko ostaa kun kaveri järkkää kutsut ....

joo tiedän et ei ole PAKKO ostaa, mut kyllä vaan viimeksi mulle lykättiin kuponki käten, etä tässä on tilauslomake, ja kun en heti tilannut, niin koooovaaaan äääneen kysyttiin joko sinä olet tehnyt tilauksesi !!!

en osallistu enää yhteenkään kotikutsuun, myytiin sit mitä tahansa !

Vierailija
12/18 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen porras saa omansa ja kaiken lisäksi naiset ostaa ja maksaa.

No, ne mitä meillä on, ovat kaikki tosi kauniita ja kestäviä + niistä saa omansa pois kun myy. Välillä jopa liikaakin.

Itse en ole uutena ostanut ikinä, vain ja ainoastaan kirpparilta. Käytetty aikansa ja sitten myynyt huutiksessa pois.

Viimeksi menin kutsuille kun hyvä ystäväni pyysi ja pyysi. Sanoin ei kiitos ja lopuksi sanoi kun sinne ei ole juuri kukaan tulossa, enkö voisi. No, en todellakaan ostanut mitään ja kyllä myyjä oli aika ihmeissään. Muut, varsinkin emäntä, ostivat kiitettävästi. Asuin esittelijän kanssa lähes naapureina, matkaa alle 1 km, kun esittely oli 20 km päässä, eikä edes tarjonnut kyytiä, vaikka oltiin puhuttu tästä meidän kotien läheisyydestä.

Nyt sanoin uudelle kutsulle suoraan ei kiitos.

Vierailija
13/18 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on laadukkaita. Niitä voi käyttää ties kuinka monella lapsella ja ovat vielä sittenkin kuin uusia. Lisäksi jos haluat myydä ne eteenpäin niin saat niistä monesti vielä enemmän kuin olet maksanut....

Siksi

Vierailija
14/18 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa tuotteesta maksettu enemmän kuin uutena?

Laittakaa linkkejä, olisi hauska nähdä.

Lisäksi jos haluat myydä ne eteenpäin niin saat niistä monesti vielä enemmän kuin olet maksanut....

Siksi

Vierailija
15/18 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin pesun jälkeen näytti kulahtaneilta. Mutta muuten ovat aika leppoisia ja lapset tykkäävät.

Kyllä ne on laadukkaita. Niitä voi käyttää ties kuinka monella lapsella ja ovat vielä sittenkin kuin uusia. Lisäksi jos haluat myydä ne eteenpäin niin saat niistä monesti vielä enemmän kuin olet maksanut.... Siksi

Vierailija
16/18 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan ostin, kun en ilennyt olla ostamatta mitään (olin mennyt kaverin järkkäämille kutsuille). Laatu vakuutti sen verran, että nyt lapsella on jo 11 Me&I-vaatetta ja lisääkin aion ostaa. Ovat pesu pesun jälkeen kuin uusia. Ja meillä ainakin lapsi tykkää itse niistä tosi paljon!

Vierailija
17/18 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyn mallisto on ollut todella surkealaatuista todella monien mielestä.

syy, miksi näitä ja muita kalliimpia ostetaan on se ettei tueta pienten kätösten työtä.

Vierailija
18/18 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa tuotteesta maksettu enemmän kuin uutena?

Laittakaa linkkejä, olisi hauska nähdä.

Lisäksi jos haluat myydä ne eteenpäin niin saat niistä monesti vielä enemmän kuin olet maksanut....

Siksi

Itse en ole fani, huvittuuneena välillä seuraan sydänpyllyissä vaatteiden palvontaa. Ne ovat perheenjäseniä kuten koirat joillekin :D