Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettää, vai pettääkö?

Vierailija
16.09.2011 |

Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että miehelläni on varmaankin jotain sutinaa työmatkoillaan. Esitän todisteet ja sitten saatte joko haukkua minua tai auttaa.

Mies käy 1-2 x kuussa muutaman päivän työreissulla työpaikkansa ulkomaan toimistolla. Ensimmäisen matkan jälkeen noin puoli vuotta sitten tuli kiukkuisena kotiin ja valitti kuinka parisuhteemme ei ole hyvä, elämä on "sitä samaa" ja ankeaa jne (meillä on 2 pientä lasta, duh). Olin täysin hämmentynyt mistä tämä johtui, ei meidän elo mitään onnenhuumaa ole, mutta ihan ok-arkea. Ei ole koskaan aiemmin ottanut tämmöistä asiaa puheeksi.

No, kivittäkää, mutta epäilys heräsi kun miehen puhelimeen ilmestyi lukitus, eli puhelinta pääsi käyttämään vain kirjaamalla tietyn koodin. Minä tietysti että mikäs tämä juttu on, ja pyysin saada tietää koodin (mitä jos tulisi vaikka hätätilanne enkä löytäisi omaa puhelintani tms.), jonka mies sitten antoi. Ja sitten menin ja tutkin sen puhelimen. Siellä oli ulkomaiselta naistyökaverilta viestejä, joista suurin osa oli normaalia työsepustusta, mutta sitten yhtäkkiä "nähdään pian luonasi". Tämä taisi tarkoittaa että nainen tulee Suomen toimistolle. No, sitten mies tulikin kipeäksi kun nainen oli Suomen toimistolla, ja hän lähetti miehelle viestin: "MISS U". Mitä helvettiä??? Kuka tollasta lähettää?

Sitten oli toinen viesti, jossa kertoi ajattelevansa miestä ja perhettänsä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on puhtaat jauhot niin ei suutu. Ehkä kokeilen tota tekstarikikkaa niin pääsisin ainakin niistä selvyyteen. Tai jos vaan onnistun, niin yritän päästä sen työkoneelle jos se on hillonnut sinne jotain viestienvaihtoa.

Kun tässä on asioita, jotka puhuvat senkin puolesta, ettei mitään ole välttämättä (ainakaan kovin paljon) tapahtunut. Mies on innolla suunnitellut tulevaisuutta, isoja juttuja mun kanssa, ei kai se sellaista tekisi jos olisi joku sivusuhde meneillään? Ja olisko se niin tyhmä, että säilyttäis monen kuukauden takaista miss u -viestiä kännykässään? Toisaalta, niin mäkin varmaan säilyttäisin jos sellaisen saisin joltain ihanalta ihastukseltani...

Ja sitten toisaalta, tiedän että muutama sen ystävistä on pettänyt vaimojaan eikä mies ole suhtautunut siihen kovin tuomitsevasti, oikeastaan vain todennut asiasta. Joten en oikein tiedä, mitä se asiasta edes ajattelee.

ap

miss u , sinua ap ;)

Vierailija
22/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtis urkkimaan, se tuntuu niin kieroilulta ja siinä äkkiä tekee vaan turhaa draamaa koko juttuun. Liputan rehellisen keskustelun tai vaikka kirjeen kirjottamisen puolesta. Voithan pakata miehesi laukkuun työmatkalle kirjeen mukaan, niin saa siellä rauhassa lukea ja miettiä... Tsemppiä, sillä minäki uskon että ainaki ajatus pettämisestä on herännyt. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pettää. Ihan ruokatauollakin. Maksavat jopa. Suikkaria saa minulta. Luottamus sata. Molemminpuolin. Prepaid numero mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi