Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebook-tilille kirjauduttu jostain muusta osoitteesta kuin omasta kotiosoitteesta??

Vierailija
16.09.2011 |

Onko muilla niin, että sähköpostiin tulevassa sisäänkirjautumisilmoituksessa sanotaan kirjautumisen osoitteeksi joku muu paikka kuin se mistä on kirjauduttu? Esim mulla toistuvasti ilmoittaa että kirjauduttu aivan toiselta puolelta Suomea missä asun, ja tänään kirjautuessani fb:hen tuli viesti, että samalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla on tänään yritetty kirjautua jossain muualla. Mitä ihmettä tää oikein on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut samaa, ja palomuuri herjasi luvattomista käyttäjistä koneella..

Vierailija
2/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä näkyy myös joku paikka Englannissa ja silloin olen yleensä ollut liikenteessä työpaikan langattomalla verkolla.

Nämä ovat kuitenkin kaikki omia kirjautumisiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla kännykässä myös fb? tarkista fb asetuksista, että mistä on kirjauduttu sisälle, sieltä näkee IP_osoitteet ja käyttöjärjestelmä jolta kirjauduttu. Vaihda tilin salasana.

Vierailija
4/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiyhteyksiä? Noissa voi olla heittoa satoja kilometrejä nettiyhteydestä riippuen.

Kun itse nimeät omat laitteesi tunnistettavasti, näet kyllä jo laitteen nimestä, onko kyseessä joku muu, muulla kuin omalla laitteellasi. Sijaintitieto on toisarvoinen asia.

Vierailija
5/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjauduin miehen koneella, yleensä kirjaudun täst meidän läppärilt olkkarissa.. Sitä en tiedä mitä kaupunkia ehdottaa tälle koneelle.

Vierailija
6/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käynyt samaan aikaan FB:ssä kun "joku muu" on kirjautunut sisään, niin se todennäköisesti olet kyllä sinä itse. Etenkin jos on liikkuva laajakaista käytössä.

Itse asun Kuopiossa ja silti joka kerta kun kirjaudun FB:hen, niin sähköpostiin napsahtaa viesti, että koneellesi on kirjauduttu Lahdesta. Näemmä nuo "mokkulat" voi heitellä sijaintia ihan reippaastikin ja koska sama jatkui vaikka vaihdoin salasanaa, niin aika selvää, että se "toinen käyttäjä" olen minä itse.

Vierailija
7/10 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 200 kilometrin päässä pääkaupunkiseudulta asun.

Vierailija
8/10 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kun kirjauduin uudelleen, kun pyydettiin. Istunto vanhentunut. Nyt en voi laittaa tykkäyksiä. Muuten toimii.

Vierailija
9/10 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni joskus ollut samaa, että on sanonut kirjauduttaneen tunnuksillani toisella puolella suomea ja jopa ulkomaillakin ois mukamas kirjauduttu tunnuksillani. Mutta ulkomailla en ole tullut edes käyneeksi niihin aikohin saati sitten edes Helsingissä, joka myös joskus esiin tullut (ja muutamia muitakin kuntia suomesta).

Vierailija
10/10 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap joku esiintynyt sinuna jo vuosikausia. Kuuntelee sun kotia ja laittaa jotain reaaliajassa. Muut luulee että tottakai se olet sinä. Eihän kukaan muu voi tietää koko ajan kenen kanssa jutellut ja mitä ja postaa niitä.

Kuulin tuollaisesta ulkomailta. Yyden tyypin kotia ihan oikeastu kuunneltiin. Sitten tämö tyyppi näki yhdellä palstalla ihmeellisesti asioita käsiteltävän lähes sanasta sanaan, mikä oki mahdollista vain jos joku oli kuunnellut. Asianomaisista kumpikaan ei ollut palstalle kirjoitellut. Voi, voisin jatkaa paljonkin esim. kuvittele joku kuulee käymäsi keskustelun missä mainitaan joitain henkilöitä. Sitten menee laittamaan someen nimelläsi näitä juttuja ja lukija luulee, että sinä olet laittanut ne itse, koska olisi mahdotonta että joku ulkopuolinen olisi muka laittanut ne.