Miten joku ei pakkaa esim baanania muovipussiin? Pöpöjä tulee kassahihnalta :-O
Kommentit (26)
ihmisen suolistossa on hirmu määrä bakteereja. Ihminen ei selviä ilman bakteereja.
jatkuvasti sairaina. Ylihygienisyys kun teettää sitä. Ihmiset tarvitsevat aikamoisen monipuolisen pöpöannoksen pysyäkseen terveinä.
niinku niitä pöpöjä saa jatkuvasti muutenkin, ei niitä tarvitse sinne ruokaan lisätä. Tai tulenko mä teille lisäämään vähän salmonella, listeria, ehec ja mitä näitä nyt onkaan, pöpöjä niin tulette immuuneiksi niillekin?
Ja joo, kunnallisella et pakko-oireiseen häiriöön saa mitään apua, muuta kuin mielialalääkettä ja pääset sossun syyniin ja juttelemaan erikoissairaanhoitajalle. Olen pahoillani ap, tämä on tuskallinen sairaus, eikä kanssaihmisten ymmärryksen puute auta asiaa. Nämä mammat ne nostavat lapsensa sinne kärryyn, ja antavat kiipeillä hyllyillä, sekä hihnan päässä lämimässä hihnaa ja sun ostoksia niillä koiranpaskaisilla tumpuillaan ja hihoillaan.
Jos koko maailma komppais sun sairautta ja lopettaisi elämästä sen takia, että sulla on OCD niin sä et tajuaisi olevasi sairas!?
Mä ymmärrän, että sulla on vaikeaa, mutta mä en ymmärrä sitä, että lastesi takia et hae KELAn maksamaa terapiaa.
Mun miehelläni on myös OCD ja helpolla en sitä päästä. Terapiassa on ja siellä pysyy ja lapset saa lussuttaa koirankakkaista tumppua!
niin siitä voi päätellä, että hän aikoo työntää sen pimpuliinsa!
Jos koko maailma komppais sun sairautta ja lopettaisi elämästä sen takia, että sulla on OCD niin sä et tajuaisi olevasi sairas!?
Mä ymmärrän, että sulla on vaikeaa, mutta mä en ymmärrä sitä, että lastesi takia et hae KELAn maksamaa terapiaa.
Mun miehelläni on myös OCD ja helpolla en sitä päästä. Terapiassa on ja siellä pysyy ja lapset saa lussuttaa koirankakkaista tumppua!
mulla ei ole rahaa, ja oikeaa terapiaa aikanaan kyselin, mutta ei tipu.
Mutta ihanko se on sulle elämän lopettamista, jos lapsesi ei ole ostoskärryissä, kiipeile hyllyissä, tai siellä kassahihnalla sotkemassa toisten tavaroita? No huoh. Sehän vaikeuttaisi kohtuuttomasti sun elämää.
Sun lasten pitää saada kaupassa istahtaa siihen säilykepinon päälle? Ja niiden pitää opetella kaupassa käyntiä ja hakea leivät ja karkkipussit sieltä ylimmiltä hyllyiltä, jolloin samalla seisovat alimpien hyllyjen kaiteella? Nämä kirotut uudet hyllyt kun ulottuvat lattiasta pariin metriin, eikä yksikään perhanan vanhempi ole vaivautunut katsomaan millä opilla se lapsi sinne kiipeää, ja tarvittaessa neuvomaan jakkaran hakemisessa. Prkl.
No mä voin joku kerta tulla vähän valittamaan, ja kommentoida lastenkasvatustasi, mutta kun meitä hulluja on irrallaan aika paljon, ja kaikista ei tiedä mitä tekevät, niin eikö olisi ihan järkevää opettaa lapsetkin ettei kannata ärsyttää ketään? Ehkä lapsesi tekevät muutakin mikä saattaa aiheuttaa jollekin kilarit?
Kyllä mä ainakin monessa asiassa pyrin opastamaan lapsiani, että joku ei ehkä tykkää siitä ja siitä, että niin ei pidä käyttäytyä, vaikkei kyseinen asia mua itseäni häiritsekään. Jos kerran jo lapsena täytyy se kaupassa käynti oppia, tai muuten ei opi, niin eikö kannattaisi alkaa opiskella jo niitä tulevaisuuden nakkikioskin jonojakin varten?
jatkuvasti sairaina. Ylihygienisyys kun teettää sitä. Ihmiset tarvitsevat aikamoisen monipuolisen pöpöannoksen pysyäkseen terveinä.