Raaskisiko sitä ostaa enemmän meikkejä ja millä summalla? Vähän meikkaavan pohdintoja
En yleensä käytä paljoa meikkiä, vain mineraalimeikkipohjaa ja puuteria/aurinkopuuteria. Joskus sitten poskipunaa ja huulipunaa. Nyt olen miettinyt jo pidemmän aikaa myös mineraaliluomivärien hankintaa, mutta menisikö rahat hukkaan kun en aiemmin ole käytännössä koskaan luomivärejä käyttänyt? Noita mineraalivärejä voisi käyttää myös silmien rajaukseen, jota sitäkään en ole juuri koskaan tehnyt. Toisaalta joskus voisi olla kivaa vähän laittautua, toisaalta rahaa säästyisi jos en osta.
Huoh, jopas sain itselleni tästäkin aiheesta väännettyä ongelman.
Kommentit (7)
Jos ei, niin tottakai ostat jos mieli tekee. Onhan se kiva laittaa vähän itseänsä. Etkö käytä ripsiväriä, mulle se ainakin on ainoa meikki joka on ihan pakko olla.
Ja niistä sample- tai travel -kokoja. Itsekin käytän vähän luomivärejä ja luulen, etten saa koskaan käytetyksi nyt kerääntynyttä (sample)varastoani. Ja hinta on niin alhainen, ettei missään nimessä kannata tuhlata mihinkään erillisenn harjoittelukappaleeseen.
Niiden kanssa kannattaa käyttää luomivärin pohjustustuotetta koska mineraalipohja ei anna niin kestävää pohjaa luomille. Esim. edullinen Lumene toimii itselläni mainiosti.
Muista myös laadukkaat siveltimet, niitäkin riittää vähäisessä amatöörikäytössä yksi tai kaksi ja hyvällä kohtelulla kestävät loppelämäsi.
ettetkö käytä ripsaria, sehän on yksi tärkeimmistä.Täytyy olla todella tuuheat ja pitkät ripset ettei sitä tervitse, siis jos yleensäkään meikkaa.
Mineraalimeikkejä en juuri käytä, mutta minusta yksi tai kaksi luomiväriä on hyvä olla, tummempi ja vaaleampi... Itse käytän useimmiten neutraalia harmaanruskeaa. Ja sivellin on parempi kuin ne superlontöpöttimet. Erehdyn useimmiten ostamaan monen värin settejä, joista käytän yhtä ja muut jää hukkaan....
Käytän sitäkin todella harvoin, juhlissa ja jos mennään miehen kanssa ravintolaan tms. Yleensä ehtiikin kuivettua enkä ole käyttänyt sitä kuin pari kertaa. Ripseni ovat aika pitkät ihan luonnostaan, joskaan eivät mahdottoman tummat mutta eivät vaaleatkaan joten en arkisin ole ripsiväriä käyttänyt.
Rahaa ei koskaan ole liikaa, mutta kyllä se noihin meikkehin riittäisi. Toisaalta voisin sillä rahalla ostaa jotain muutakin, millä olisi kenties enemmän käyttöä.
AP
joltain halvalta merkiltä ja katsoo, että tuleeko niitä käytettyä. Nude, jokin rusehtava sekä jokin värikkäämpi, joka miellyttää silmää.
Monelta mineraalisarjaltahan voi tilata luomiväreistä samplejakin, silläkin tavalla voi kokeilla.
jos halvan merkin meikit ovat huonoja, ja niitä ei sen takia tule käytettyä, niin jää kalliimatkin ostamatta, vaikka kalliit olisivatkin voineet olla hyviä.
harjoittelukappaleeksi. Jos tuntuu ettei luominäri ole sittenkään sinun juttusi, niin rahallinen menetys ei ole iso. Jos taas tykästyt, voit ostaa kaliimpaa mineraaliversiota (nehän säilyy kai 2ikuisesti"?)