Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no pettääkö mun mies, olen alkanut epäillä---

Vierailija
23.09.2011 |

on joskus vkoloppusin viihteellä ja nyt muutaman kerran menny jatkoille yhden yhteisen tuttumme luo. naisen. olimme juhannuksena kaikki kolme samassa paikassa ja nää kaks viihty epäilyttävän hyvin yhdessä. viime vkoloppuna mies oli taas yötä siellä kun asumme eri paikkakunnalla niin oli jäänyt taas sinne yöksi. ihmettelen vaan miksi ei muka muita tuttuja ole kuin tämä nainen minne mennä yöksi koska paikkakunnalla on tod paljo yhteisiä ystäviämme...ja on nukkunut sängyssä naisen vieressä kuulemma ja mitään ei ole muka tapahtunut. en usko. sekainen selitys mutta silti...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereitahan ne vaan on. usko rakastasi. Ehän ne nyt voi mitään tehdä kun te ootte parisuheessa. Ole luottavaisin mielin.

Vierailija
2/5 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt jatkoilta sen naisen luo ja nukkunut vieressä, eikä mitään tapahtunut?

No mä en ainakaan tähän päivään messessä ole kohdannut miestä, joka ei humalassa sänkyynni viereen tullessaan oi ainakin yrittänyt jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harva varmaan hyväksyisi että mies menee naispuolisen kaverinsa kanssa samaan sänkyyn nukkumaan vaikka siellä ei mitään tapahtuisikaan.

Vierailija
4/5 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harva varmaan hyväksyisi että mies menee naispuolisen kaverinsa kanssa samaan sänkyyn nukkumaan vaikka siellä ei mitään tapahtuisikaan.

Vierailija
5/5 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt jatkoilta sen naisen luo ja nukkunut vieressä, eikä mitään tapahtunut?

No mä en ainakaan tähän päivään messessä ole kohdannut miestä, joka ei humalassa sänkyynni viereen tullessaan oi ainakin yrittänyt jotain.

Selvinpäin, humalassa tai kaatokännissäkään. Luonani on vain yksi sänky (niinkuin useimmilla) eikä sohvaa, joten on ystävieni ja kavereideni kanssa on luontevaa nukkua samassa sängyssä.

En osaa sanoa pettääkö miehesi sinua, riippuu siitä, onko miehellä aina ollut naispuolisia ystäviä ja miten hän muutenkin suhtautuu seksuaalisuuteen.

Jos miehesi nyt yhtäkkisesti on alkanut tapailla tätä naista, niin epäilisin myös pettämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi