Antaisitko anteeksi jos miehesi...
Suutelisi toisen naisen kanssa yhden illan? turpa täynnä? Antaisitko oikeesti sitä anteeksi?
Kommentit (18)
ja ainakin annan yrittää uudestaan. Meillä lapsia ja yksi tulossa lisää. Ei viitsisi kaikkea kaataa sen takia. Mutta laitan miehen koville. Käydään pariterapiassa ja katsotaan muuttuuko
Tosin oon niin dramaqueen että saisin tuollaisestakin suuren sopan :D
Mun olisi ainakin tosi vaikea uskoa, että pelkkään suuteluun olisi jäänyt...
kun laittaisin kylmänviileästi hymyillen äijän sateeseen.
niin päinhän se menee yleensä. :)
En varmaankaan, kokisin oloni niin loukatuksi. Ja siis en voisi asettua mieheni asemaan ja ymmärtää että miksi toinen on niin vetovoimainen että pitää edes suudella. Minä kun tällä hetkellä olen sen ainoan ihmisen kanssa joka noita suuteluhaluja herättää.
Ja siis ymmärrän kyllä pidemmissä suhteissa ihastumiset jne. mutta kun itse olen aina ollut sinkkunakin sellainen, etten helpolla olisi ihastuksen kanssa pusutellut. Niin jotenkin vain sitä toivoo että oma puolisokin olisi sellainen
Sais pannakin, jos haluais. En eroaisi tai roudaisi terapiaan. Käydään jo mun pettämisen takia, joten oltais vain tasoissa :D
Sitäpaitsi olen itsekin syyllistynyt samaan. Ja epäileville tiedoksi, kyllä se voi ihan hyvin siihen jäädä eikä todellakaan mene pidemmälle välttämättä.
Tottakai on selvää ettei tässä missään ruusunpunaisessa pilvessä eletä jos tuollaista tapahtuu, mutta kuka sellaisessa muutenkaan elää?
Kiinnostaa miten ap sai tietää? kertoiko mies itse? se on hyvä merkki jos niin teki. suurin osa ei kertoisi.
mutta luotto on tällä hetkellä muutenkin niin heikossa hapessa, että tuollaista en pystyisi enää antamaan anteeksi.
vaikka totta kai se tuntuisi tosi pahalta ja luottamus olisi kovilla pitkään.
Olen itse ollut yhtä ääliö pari vuotta sitten, kun törmäsin entiseen työkaveriini jonka kanssa oli flirttiä kauan sitten kun olimme molemmat sinkkuja ja perheellisiä. Törmättiin vanhan firmamme bileissä ja "läyhäiltiin" nurkan takana koko ilta ja ei tosiaan oltu selvin päin... :/ Mutta se oli sitten siinä ja molemmat lähdimme koteihimme omilla takseilla.
Mietin pitkään, kertoako tästä miehelleni mutta en sitten tehnyt niin koska ei sillä kuitenkaan ollut mitään merkitystä, känniääliöiden touhuja eikä se ole toistunut tämän tyypin eikä kenenkään muunkaan kanssa tämän jälkeen tai tuota ennenkään. Kamala morkkis oli TODELLA pitkään, koska mieheni on mulle se "juttu" ja en hitto vie vieläkään tiedä miksi olin niin idiootti... :(
En lähtisi perhettä moisen takia rikkomaan.
Meidän liitossa tuollaista ei hyväksytä
Ja tällä lausumalla tiedät myös sen, mitä miehesi tekee tai ajattelee..? ;)
ja rikkoisi lasten perheen siksi, että toinen on pussaillut jonkun kanssa humalassa - tai vaikka aviokriisin hetkellä tietoisestikin mutta tullut sitten järkiinsä. Totta kai sitä olisi loukkaantunut ja tuntuisi pahalta, mutta jos tuo olisi yksittäinen kerta, mitä mies vielä katuisi ja asia yhdessä selvitettäisiin, niin en oikeasti ymmärrä että koteja lähdetään rikkomaan moisen takia. Tulee väkisin mieleen, että hepposelle perustalle on liitto rakennettu silloin.
siis tietysti silloin, kun olimme sinkkuja ja _perheettömiä_...
Olen itse ollut yhtä ääliö pari vuotta sitten, kun törmäsin entiseen työkaveriini jonka kanssa oli flirttiä kauan sitten kun olimme molemmat sinkkuja ja perheellisiä. .
ja ihan ok, en koe että meidän suhdettamme vaarantaa millään tavalla jotkut pusuttelut tai panemiset.