Minkä malliset pikkarit parhaat?
Kolme kysymystä pikkareista.
1. Valitse mielestäsi mukavin malli pikkareista?
Hipster, maxi, midi, tai, string.
Jokin muu, mikä?
2. Mistä mallista et pidä?
3. Minkä malliset pikkarit nyt jalassa?
Kommentit (18)
en tykkää stringeistä enkä hipstereistä (ekoista koska ne menee vakoon ja jälkimmäisistä koska ne mun pyllynmuodolla ne lahkeet kuitenkin nousee ylöspäin housuissa ja on sit rutussa jossain ihan muualla kuin pitäisi - tuntuu ikävältä eikä se voi hyvältä näyttääkään)
3 jalassa nyt midit.
Hotpantsit tai maxit, joissa ei ole saumaa takana eikä edessä keskellä. saumalliset painuvat vakoon, joten sellaisia välttelen. Puuvillaiset, bambuiset tai viskoosiset on miellyttävimmät , mutta Sileät polyesterisetkin on ok. Monet tekokuitupitsiset kutittaa. stringejä en tykkää käyttää ollenkaan.
2. en pidä tällaista joissa sauma on keskellä
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_008…]
3. Hipster
Kolme kysymystä pikkareista.
1. Valitse mielestäsi mukavin malli pikkareista?
Hipster, maxi, midi, tai, string.
Jokin muu, mikä?2. Mistä mallista et pidä?
1. tai
2. string
3. tai
käyttää muitakin kuin stringejä, mutta lähes poikkeuksetta "normaalit" pikkuhousut menevät vakoon ja hipstereiden lahkeet kuoriutuvat ylöspäin. Stringit ovat mukavat, mutta mielestäni muut mallit olisivat seksikkäämpiä! Vinkkejä pikkuhousuista, jotka pysyvät paikallaan?
1. Valitse mielestäsi mukavin malli pikkareista? Hipster, maxi, midi, tai, string. Jokin muu, mikä?
- Viime vuosina olen ostanut enimmäkseen hipstereitä. Tekee kohtuullisen kokoisen (no, ison) arsen jotenkin siedettävämmäksi... Ja hyvät päällä!
2. Mistä mallista et pidä?
- Pakko vastata maksi, vaikka tykkäänkin niistä salaa... Mulla on kahdet, jotka ostin raskauden aikana, ja ne puen aina ekana pesun jälkeen. =p Mutta en suostu ostamaan niitä lisää, en!! Myöskään stringeistä en pidä, liian ysäriä... =D Eipä niitä kukaan kattelisikaan, mutta mun mielikuvissa kuitenkin on just sitä.
- No hipsterit! =)
1. maxi
2. hipstereitä en siedä, koska ne menevät persvakoon parilla askeleella. Isommat ei pysyisi päällä ja pienemmät puristaa, joten ei voi olla väärä kokokaan.
3. taitaapa olla maxit, en ole ihan varma, voivat olla miditkin
läpikuultavat, kunnon pershalkiolla, niin pääsee nopeasti asiaan tarvittaessa.
1. maxi
2. hipsterit ei istu mun päällä, stringejä en halua edes kokeilla.
3. istun tässä ilman kalsareita
Ja täysin puuvillaa, ei keinokuituja. Stringeistä ja maxeista en pidä.
puuvillastringit parhaat.
Hipsterit on nättejä myös, mutta niissä saa olla tarkkana että malli on just sopiva. En tykkää mistään sellaisista, jotka tekee pyllyn housujen kanssa hassun malliseksi (ei mitään painaumaa vaon kohdalla, lättänä, tai että saumat näkyy. Useimmilla muuten näkyy. Vaikka useimmat väittää ettei näy.
Sloggeja lähinnä, mutta ovat melko kalliita ja reikiintyvät nopeasti. Löysin kivan merkin tilalle ja hintakin vain puolet Sloggeista.
1. Hipsterit on mukavimmat pitää.
2. En tykkää stingeistä.
3. Just nyt on maxit.