Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oko kukaan oksentanut kivusta synnytyksessä?

Vierailija
15.09.2011 |

Synnytys lähestyy hiljalleen ja pelkään, ett kipu on niin kovaa, että oksennan(joskus on ollut niin rajut kuukautiskivut, että näin on käynyt :().

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että synnytys todellakin alkaa kun alan oksentamaan! ;) Todellakin oksennan niin kauan kun olen oikeasti "tyhjä", tosin se on helpottanut oloa suuresti sitten sen loppuhomman ajan. Viimeksikin kätilö sitten sanoi, että tuo minulle heti jotain syömistä kun synnytys oli ohi kun olo oli varmasti kaikin puolin tyhjä.

Vierailija
22/26 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö sanoi sen olevan aika tyypillistä silloin, kun kohdunsuu on puoliksi auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minut on elvytetty kesken synnytyksen, koska kätilön mielestä "aika pienen nipistyksen" eli kipujen takia ensin oksensin ja samantien menetin tajuntani ja vedin oksennusta henkitorveen. Kätilö ei uskonut, että supistukset ovat järkyttävät, mutta kun minua ei saatu elvytyksen jälkeen pysymään tajuissani, katsoivat parhaaksi leikata.

Vierailija
24/26 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin pari kertaa siinä vaiheessa, kun synnytys lähti kunnolla käyntiin (eli olin auki n. 4cm) ja vielä kerran hiukan ennen ponnistusvaihetta. Minusta oksennukset ei johtuneet kivusta, vaan kysymyksessä oli enemmänkin elimistön tapa valmistautua synnytykseen.http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4054

Vierailija
25/26 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin molemmissa synnytyksissä, ja olen useasti oksentanut kuukautis kipujen takia. Mä oon aina luullu et johtuu kivusta, mut näköjään muutakin. Uskon kyllä et tohon synnytyksessä oksentamiseen liittyy muutakin kuin kipu.

Vierailija
26/26 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa aikaisemmassa ei ollut edes pahoinvointia.

Ja kaikki kolme vedetty ihan luomuna. Siksi ajattelin, että oksentaminen johtuu kivusta, koska tuo kolmas synnytys oli ehkä kivuliain.