Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nokilaisesta HTC tai Samsung kännykkään vaihtaneet, kokemuksia?

Vierailija
15.09.2011 |

Mulla on aina ollut Nokian puhelin ja se on helpottanut puhelimen vaihdossa kun käyttöliittymä kuitenkin kutakuinkin sama. Nyt haluaisin ekan kosketusnäytön ja en halua maksaa siitä kuitenkaan satoja euroja. Tavalliseen soitto, tekstari + lisääntyvään nettikäyttöön.

Onko kokemusta vaihdosta toiseen merkkiin? Onko ollut pettymys? Hankala oppia?

IPhonea en harkitse, kallis ja en käytä macciä kuitenkaan, muutkin on oc:n kanssa yhteen toimimivia jos tarvii.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HTC on käytössä. Pientä opiskelua alkuun oli, mut on paljon parempi ja kestävämpi luuri muutenkin kuin nokialainen. Suosittelen!

Vierailija
2/13 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joutui töistä pakolla ottamaan nokialaisen, ja nyt puoliuvotta käytettyään harkitsee et ostaa omakustanneisesti htc:n itelle, kun noksu ei vaan toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joutui töistä pakolla ottamaan nokialaisen, ja nyt puoliuvotta käytettyään harkitsee et ostaa omakustanneisesti htc:n itelle, kun noksu ei vaan toimi.

ostettu samanaikaan kun miehen noksu

Vierailija
4/13 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diamond > Hero > Desire > Sensation. Kaikki olleet loistavia, jopa Diamond joka oli Windows. Wildfire S on sopivan kokoinen, eikä liian kallis.

Vierailija
5/13 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut käytössä, mielestäni HTC ja Samsung yhtä yhtä hyviä käyttää, mutta Samsungin näyttö ehdottomasti parempi. Nämä kaikki mallit olleet käytössä vajaan vuoden sisällä, joten viimeisintä HTCn mallia en ole kokeillut. Nyt käytössä Galaxy II ja hyvin toimii.

Vierailija
6/13 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä kyllä muista että siinä olis mitään varsinaista eroa ollut nokialaiseen, muuta kuin että piti olla erilainen laturi. Käyttöliittymät olivähän eri näköisiä, mutta samalla logiikalla ne kuitenkin toimi. Nyt mulla taas nokialainen.

Vierailija
7/13 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung löytyy ja minusta se oli paljon helpompi käyttää kuin nokialainen. Omani on s5230 ja olen todella tyytyväinen. Ainoa miinus on, ettei varoitusääniä saa tässä mallissa äänettömälle.

Edellinen samsung kesti hyvänä yli neljä vuotta ja on edelleen varapuhelimena. Ainoa vika oli tuossa vaiheessa huono akunkesto, joten laadukasta kamaa.

Vierailija
8/13 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viides HTC menossa, huippuvehkeitä. En todellakaan vaihtaisi iPhoneen tai Nokiaan.

Vierailija
9/13 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkoo puheluita mystisesti. Ei niin kiva virransäästö ohjelma eli lakkaa vastaanottamasta puheluita, kun akkua on enää tietty määrä jäljelle. Soittajalle tulee tekstiä korvaan, että tähän numeroon ei vastaanoteta puheluita.. itse et tiedä tästä mitään, kun ei puhelin sitä ilmoita milloin näin on. Aina pitäis siis olla hyvin virroissa.

Vierailija
10/13 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samsung on susi

katkoo puheluita mystisesti. Ei niin kiva virransäästö ohjelma eli lakkaa vastaanottamasta puheluita, kun akkua on enää tietty määrä jäljelle. Soittajalle tulee tekstiä korvaan, että tähän numeroon ei vastaanoteta puheluita.. itse et tiedä tästä mitään, kun ei puhelin sitä ilmoita milloin näin on. Aina pitäis siis olla hyvin virroissa.

Kannattaisi toki kertoa myös, mistä Samsungista on kyse.

Vierailija
11/13 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja takaisin en palaa, en ikinä :)

Vierailija
12/13 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin paljon parempi, etten tosiaan nykivää ja tökkivää nokiaa ota enää ikinä. Ja htc legend mulla. Mun mielestä tosi helppokäyttönenkin.

Vierailija
13/13 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ottais Nokiaa.