Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen antaisit katsoa kuvia sikiönkehityksestä ja synnytyksestä (esim. Lennart Nilsson)?

Vierailija
14.09.2011 |

Entä lukea aiheeseen liittyvää kirjaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä meidän 4v katsoo näitä vauva & synnytysohjelmia.

Vierailija
2/4 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niille ikärajaa ole?

Ja joku tämän tyyppinen "synnytysvideo" sopii mun mielestäni ihan sen ikäiselle, minkä ikäinen tenava nyt sattuu olemaan näistä jutuista kiinnostunut:

Nopea ja simppeli ja kaikki perusasiat pienessä paketissa ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ostin aikanaan kirpparilta, on ruotsinkielinen lapsille suunnattu. Ostin juurikin siksi, että siitä kerroin omin sanoin lapsille miten lapsi saa alkunsa ja kehittyy äidin kohdussa. Siinä on myös joku kuva synnytyksestä, mutta sellaisesta kulmasta ettei näy "kaikki", vaikka selvästi ymmärtääkin mistä se vauva sitten oikein ulos tulee.

Toinen on Syntyy uusi ihminen, jota suosittelen joka perheeseen. Siitä on katsottu kuvia alusta asti: tämän näköinen vauva äidin masussa kasvaa just nyt! Meillä siis lapset saaneet jo hyvin aikaisin tietää että vauva on tulossa, koska voin niin pahoin että ollut pakko kertoa. Eli siis jo pari-kolmevuotiaiden kanssa ollaan katsottu Nilssonin kuvia. Synnytyskohdasta olen karuimmat selannut yli.

Vierailija
4/4 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehityksestä, raskaudesta ja synnytyksestä, kun olin itse raskaana. Tuli telkkarista sellainen 2-osainen dokumentti.