Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka yleensä saat yhdynnässä

Vierailija
21.08.2011 |

kerro parhaimmat vinkkisi!

Minä laukean kyllä muuten, mutten juurikaan pelkässä yhdynnässä. Mikä asento on paras? Mitä lihaksia käytät ja miten? Missä asennossa pidät jalkoja jne? Suurkiitos jos viitsit auttaa!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan lantiota ylös ja pyöritän lantiota.

Vierailija
2/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tosissaan testata.

Mutta voiko tästä nyt vetää johtopäätöksen että 1/30 naista saa yhdynnässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt 45vee ja seksi on elämäni parasta, orgasmeja rupesin saamaan vasta 40 täytettyäni ja nykyisin saan niitä normiseksissä, nuoltaessa, itse jne. ja paljon.

Vierailija
4/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähetyssaarnaaja on varmin, siinä saan 99% varmuudella. Jalat ylhäällä tai miehen selän päällä tai alustaa vasten... jalkojen asennolla ei ole väliä. Kyllä pitää kiitos antaa miehelle, tietää mitä tekee ja osaa "lukea" mua, ja toisinaan myös kysyy.

Vierailija
5/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä voi parhaiten hallita liikkeitä ja rytmiä. Siksi saa helpoimmin myös orgasmin.

Vierailija
6/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnistuu mielikuva harjoittelulla tms. Siis odottaa joka työntöä, aluksi hitaasti, sitten nopeammin ja tahtia vaihdellen. Nostaa lantiota hieman ja taipuu sivulle, taakse ja takaisin. Ja hengittää jotenkin rytmissä. Täytyy olla melko kiihottunut valmiiksi, eli esileikit kehiin ensin.

Vierailija
7/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän kuin lähetyssaarnaaja mutta mies ylempänä. Orgasmi lähes taattu!

Vierailija
8/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös kohti olkapäitä silloin kun olen lähellä tulemista. Kun olen oikein kiihottunut myös päällä ollessa onnistuu edes-takaisin liikkeellä, ei ylös -alas liikkeellä. Takapäin tuntuu parhaalta, mutta en koskaan tule.

Vierailija
9/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpoin saada kun olen itse päällä ja mieluummin vielä niin että mun jalat on suht yhdessä.

Vierailija
10/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa päin olen aika lähellä saada, kun nojaan käsien varaan, en konttausasennossa, vaan siten, että peppu tulee kunnolla pystyyn.

Lähäriasentoa pitääkin koittaa tuosta kulmasta, kun joku kirjoitti, että mies ylempänä.

Lantion pyörittely, lihasten kiristely ja mukana oleminen henkisesti vie lähelle orgasmia vaikka missä asennossa, mutta toistaiseksi tuo päällä oleminen on taannut sen.

Mies kyllä huolehtii minut orgasmiin käsin joka kerta, ellen saa yhtymällä.

Vierailija
11/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kun rakastuin ihan hullunlailla, olin 22v. Lähestyssaarnaajassa se vaan tapahtui. Miehen tulee olla tosi lähellä, mä en nosta jalkoja ylös. Päällä ollessa olen niin kiihottunut, että tulen melkein heti. Takaapäin ei ole meidän lemppari koska haluamme olla lähekkäin ja suudella paljon. Ajatukset sinne, missä tapahtuu, joskus ajattelen jotain tilannetta, että ollaan jossain salaisessa paikassa tms. Yleensä toimii kuitenkin vaan se, että meillä vaan on kemiaa ja rakastan ja haluan miestäni. Teemme paljon "kaikenlaista", suuseksiä mm, joka on myös taattu- molemmille.

Vierailija
12/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut yhdynnässä. En ole ollut lähelläkään.

En pysty rentoutumaan, siinä on varmaan suuri syy. Toinen juttu on jokin anatominen herkkyyden puute ja tunnon ongelma. Itsetyydytyksessäkin joudun painamaan ja työskentelemään todella kovaa, ennen kuin onnistuu. Yleensä niin että häpykielen iho menee siitä aika rikki. Sitten ei pystykään muutamaan päivään koska alue on niin arka.

t. nainen 37v

Vierailija
13/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin kyllä, mutta mun pitäisi saada jalat jännitettyä ja ne ei ylety patjaan sillä tavalla, että saisin tukea siitä. Auttaisikohan venyttely, jos olisin notkeampi tai joku muu asento jaloille? Onko vinkkejä? Päällä saisin, mutta mies ei kestä kauan siinä ja se harmittaa...

Vierailija
14/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan saanut ilman oman tai miehen käden apua. Olen siis ap, ja 33v. Toimiihan se näinkin mutta ajattelin että jos on joku kikka miten esim käyttää lihaksia, niin olisi mukava kokeilla. Tuo cat-asento kuulostaa mielenkiintoiselta. Pidän siitä ihan muutenkin.

ap kiittää neuvoista :-)

Vierailija
15/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut yhdynnässä. En ole ollut lähelläkään.

En pysty rentoutumaan, siinä on varmaan suuri syy. Toinen juttu on jokin anatominen herkkyyden puute ja tunnon ongelma. Itsetyydytyksessäkin joudun painamaan ja työskentelemään todella kovaa, ennen kuin onnistuu. Yleensä niin että häpykielen iho menee siitä aika rikki. Sitten ei pystykään muutamaan päivään koska alue on niin arka.

t. nainen 37v

Täällä toinen ääripää, klitoris on niin yliherkkä että kaikki suora kosketus siihen tuntuu vain pahalta tai sattuu. :/ Mies ei siksi myöskään voi nojautua päälle jos lähetyssaarnaajassa harrastetaan ja ratsastaminenkin on aika spesifiä touhua kun klittaa täytyy varoa kokoajan. Tämän takia en myöskään oikein pysty rentoutumaan enkä ole koskaan saanut muuta kuin oman käden kautta. Kumppani on onneksi hyvin hellä ja ymmärtäväinen.

Joskus tulee itku ku kuuntelee muiden naisten juttuja ja ajattelee mistä itse jää paitsi mutta ehkä tää muuttuu joskus.. iän myötä.

Vierailija
16/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ratsastan mieheni kalulla. Voin säädellä kosketuskulmaa ja syvyyttä mieleni mukaan. Tulee takuuvarmasti, mutta sitä ennen pieniä ejakulointi orkkuja tulee myös ennen isoa O:ta.

Treenaan melko paljon kuulia käyttäen päivisin, ja tämän olen huomannut herkistävän orgasmin saantia.

Vierailija
17/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat miehen olkapäillä.

Vierailija
18/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee itku ku kuuntelee muiden naisten juttuja ja ajattelee mistä itse jää paitsi mutta ehkä tää muuttuu joskus.. iän myötä.

[/quote]

Minäkin tunnen itseni niin usein ulkopuoliseksi :-(. En tosin puhu näistä asioista koskaan ihmisten kanssa irl (en halua).

Olen ajatellut sen niin, että ihmisten elimistöt ovat yksilöllisiä. Herkkyys vaihtelee, miehilläkin. Samoin se vaihtelee samalla ihmiselläkin iän myötä, naisilla hormonaalisen kierron myötä jne. Minulle on tullut tällainen "osa".

t. se äskeinen "saamaton"

Vierailija
19/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos klitoris tarvitsee kovaa käsittelyä, niin liukuvoide on ehdottoman tärkeä. Samoin jos kaikki kosketus tuntuu pahalta, niin liukuvoide saattaa auttaa siihenkin.

Vierailija
20/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liikuttelen lantiota edestakaisin ja pyörittelen itseäni, nojaan taakse tai eteen ja painan itseäni miestä vasten, saan orgasmeja joka kerralla. Ehkä muissakin asennoissa voisi saada, kun opettelisi ja onhan meillä kokeiltu eri vaihtoehtoja. Yleensä mies kuitenkin pyytää minut lopuksi päälleen, koska pitää siitä hänkin.