Sokerinatsit yrittivät kieltää makeat tarjottavat lasten päiväkotisynttäreiltä.
Kieltäkööt omia Jennoja, Mikkoja ja Eerikkejä syömästä makeita tarjottavia, pitäkööt varalta päiväkotikassissa vaikka porkkanalohkoja, mutta älkää sokerinatsit kieltäkö lapsilta pienia makeita juhlissa.
Kommentit (46)
vähän makeaa silloin tällöin pk:ssa on ihan kiva vaan.
Itse olen pph ja lasten synttäreillä meillä on jätskiä välipalaksi ja olen vanhemmille sanonut, että voivat tuoda lisäksi tms.kotoa jos haluavat.
Mukavaa aina joskus :)
Itse olen pph ja lasten synttäreillä meillä on jätskiä välipalaksi ja olen vanhemmille sanonut, että voivat tuoda lisäksi tms.kotoa jos haluavat.
ei se ole yhtään paha napsia muumikeksejä ja jätskiä aina silloin tällöin ja vähän muutakin jos mieli tekee. Katsokaa peiliin ja katsokaa kadulle mitä läskivuoria nuorella iällä siellä vyöryy. Missä on hyvinvointi, suussa vai? Kai sitä onnellisuutta muualtakin voi hakea KUIN SYÖMISHÄIRIÖISTÄ JOTKA NEKIN LISÄÄNTYY JATKUVASTI.
kieltää herkkujen tuominen syntymäpäivän kunniaksi. Välipalana on viimeisen kahden viikon aikana ollut esim. jäätelöä, muffinssia, lettuja...
Näiden sokerinatsien lapset ovat juuri niitä, jotka synttäreillä syövät itsensä tainnoksiin makeasta, koska se on kiellettyä ja sitä saa niin harvoin. Pakko kahmia kaksin käsin, kun kerrankin saa.
Ja sokerinatsien lapset käyttävät vähät viikkorahansa makeisiin herkkuihin, joita ostavat salaa ja ahmivat piilossa.
Kohtuus kaikessa, kieltäminen ei ole oikea tie valistaa.