Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappu Pimiä raskaana

Vierailija
14.09.2011 |

Nyt ELämä Lapselle-konsertissa vatsa selkeesti pystyssä. Eikö olekin?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On raskaana.Ne korkojen kera jaksothan on nauhoitettu aikaisemmin kesällä ja tämä ohjelma on suora lähetys.

ovat suoria.

Vierailija
2/64 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat! Näyttää, että olisi raskaana. Ja tuo, ketä on laittanut aiemmin tuon seiskan linkin.. niin voi olla, että on vaikka vuoden vanha (mediasta ei koskaan tiedä ja kuvista)

Seurataan tilannetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Korkojen kera ole suora lähetys?

Ja tässä Vappu elokuun alussa:

http://www.radionova.fi/backstage/Uusimmat-30883966/Vappu-Pimi--n-tanss…

Videon vikalla minuutilla voi miettiä kuka voisi olla raskaana, Vappu vai ex-missi Minna Kuukka ;)

Vierailija
4/64 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No KYLLÄ minusta on. Ihan piti googlella ruveta ettii, että onko näin. Niin sattupa tää sun viesti silmään. Tiedä sitten.. seisookin kyllä jotenkin ihan kun olisi raskaana :) Tai sitten vain kuvittelen, kun itse odotan.

Vierailija
5/64 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo, ketä on laittanut aiemmin tuon seiskan linkin.. niin voi olla, että on vaikka vuoden vanha (mediasta ei koskaan tiedä ja kuvista) Seurataan tilannetta!

eikä se vatsa aina tarkoita vauvaa...

Vierailija
6/64 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin näyttäisi siltä, ihanaa odotusta Vappu :)

Vierailija
7/64 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On raskaana.Ne korkojen kera jaksothan on nauhoitettu aikaisemmin kesällä ja tämä ohjelma on suora lähetys.

Vierailija
8/64 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minuakin onniteltaisiin. siksi en moisia käytä...ja olen ihan normaalipainoinen mutta maha pömpöttää just noin.

Vierailija
9/64 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä, selvästi jenkkilästä hankittua läskiä se on, katsokaa käsivarsia ja koko kroppaa, tullut rutkasti ihraa siellä rasvapatojen äärellä. Vapun mekko on aivan kammottava, mitä tämä edestä liian lyhyt pattipolvet paljastava läpinäkyvä kimallekasa edustaa?? Vappu kälättää ja räkättää jo korkojenkeralla ohjelmassa tarpeeksi miksi pitää ottaa joka paikkaan juontamaan?!?!? Jenkkilän jälkeen räkättäminen vaan lisääntynyt...huohh

ajattelin minäkin että eikö suomessa ole juuri ketään muuta juontajaa kuin tää iänikuinen pimiä! Siis olen niin tympääntynyt koko kälättäjään että karvat nousee pystyyn kun näen sen pärstän juontamassa. Ainahan se on ollu vatsan kohdalta pönäkkä ja aivan sama onko raskaana..toivottavasti on että silloin se ainakin jää pois tv:stä kun jää äityislomalle.

Vierailija
10/64 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mun mielestä ollut mitään raskausmahaa. Se mekko ei vaan oikein istunut pimiälle ja siksi näytti sille että mahaa on. XD

Ei hitto kun teijän pitää analysoida kaikkea.

Vierailija
11/64 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana, niin ainakin ruma pömppä sillä on. Asu ei sopinut sitten yhtään! Miksei oo kattonu peiliin..

Vierailija
12/64 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Tykkään kovasti! Aina iloinen ja optimistinen, oli kiloja tai ei. :)

Vierailija
13/64 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiiiiiin raskaana.

Vierailija
14/64 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole raskaana. Ootteko kattonu aikaisempien vuosien kuvia, sillä ollu mahaa ennenkin. Ihan se maha tulee muutenkin, jos tykkää ruuasta.

Vierailija
15/64 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaampa nyt rehellisiä, kuinka monella täällä on ollut pyykkilautavatsa eli sikspäkki ennen raskautta? Itse olen aina ollut hoikka, mutta ei minulla ole sentään sikspäkkiä koskaan ollut ja hoikkakin vatsa voi pömpöttää.

Lisäksi viimeiset pari vuotta on puseromuoti ollut melkoisen löysää, pömpöttävät päällä jos kangas paksumpaa. Vatsasta väljä pusero ei ole ruma, päin vastoin, antaa rennon vaikutelman, muotitermikin sille olemassa fransmanneilla Bohemian chic.

Vierailija
16/64 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kauppakeskuskarisma.fi/fi/avajaisgalleria

kattokaas sen masua tuossa! Aika selvä juttu!

Vierailija
17/64 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isolta kyllä näyttää

Vierailija
18/64 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN SAMA. Ja tuollainen asia ei kuulu kenellekään muille. Jättäkää ihmiset rauhaan ja keskittykää omiin raskauksiinne tai elämiinne.

Vierailija
19/64 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.kauppakeskuskarisma.fi/fi/avajaisgalleria" alt="http://www.kauppakeskuskarisma.fi/fi/avajaisgalleria">http://www.kauppakeskuskarisma.fi/fi/avajaisgalleria</a&gt;

kattokaas sen masua tuossa! Aika selvä juttu!

Katsokaapas kun siellä on myös Vapun nykyisen miehen ex-kuvissa. Eli Karita Tuomola/Tykkä. Pikkasen on herralla taso laskenut daamien suhteen. Voi Vappua vähän risoa olla pullava maatuska tuollaisen rotunaisen varjossa.

Vierailija
20/64 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vatsa hormoneista turpeena. been there, done that.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi