Vappu Pimiä raskaana
Nyt ELämä Lapselle-konsertissa vatsa selkeesti pystyssä. Eikö olekin?
Kommentit (64)
Ja sitten yllättyy, että raskausuteluja satelee.. Jos ei julkisuus nappaa, niin pysyisi siellä Jenkeissä.
Ei näyttäny enää korkojenkera ohjelmassa vatsanseutu yhtä suurelta.. kai se oli sitten tosiaan vain todella epäonnistunut asuvalinta.
Ootte naurettavia typerine spekulointeinne!!
Ei näyttäny enää korkojenkera ohjelmassa vatsanseutu yhtä suurelta.. kai se oli sitten tosiaan vain todella epäonnistunut asuvalinta.
Näyttää tosiaan vähän pönäkältä Vapun vatsanseutu. Mutta toisaalta jos olisi raskaana, niin tuskin osallistuisi Korkojen Kera -haastetehtäviin, esim. ravihevosen ohjastamiseen. En kyllä tiedä, milloin tehtävät on kuvattu.
Näyttää tosiaan vähän pönäkältä Vapun vatsanseutu. Mutta toisaalta jos olisi raskaana, niin tuskin osallistuisi Korkojen Kera -haastetehtäviin, esim. ravihevosen ohjastamiseen. En kyllä tiedä, milloin tehtävät on kuvattu.
ennen osallitumistaan "Tanssii tähtien kanssa" ohjelmaan kilpailijana oli oikeastaan aika pulska.
Luulen että makea elämä jenkeissä on vaan pulskistanut tytsyä.
On raskaana.Ne korkojen kera jaksothan on nauhoitettu aikaisemmin kesällä ja tämä ohjelma on suora lähetys.
.. tulla kommentoimaan, koska itse katsoin samaa!
Ei varmaankaan tykkää, että näin spekuloidaan, mutta se on sitä julkisuuden "ihanuutta".
Itse olen ainakin sitä mieltä, että on raskaana. Kuitenkin muutama kuukausi sitten Vappu oli elämänsä kunnossa. Juoksi maratooneja yms.
Ok, voi olla myös muuta pyöreyttä, mutta eiköhän se näkyisi muuallakin kropassa. Siis kun nyt noin selkeästi on vain vatsan seudulla.!
Onnea Vapulle, juurihan hän julisti löytäneensä elämänsä Ukon. ;) Ja kyllähän se ikäkin jo rupeaa olemaan sitä luokkaa, että kiirettä pukkaa!
Hieno uutinen! :)
Nyt ELämä Lapselle-konsertissa vatsa selkeesti pystyssä. Eikö olekin?
Siis katoin ihan samaa ja siksi laitoin googleen Vapun ja raskauden kun ajattelin että onko mulla mennyt jotain ohi...
Se vaan että tämä sama löpinä on nyt kestänyt viisi vuotta, joka kerta kun Vapulla alkaa uusi ohjelmasarja tms. pidemmän ajan jälkeen.
Olisko nyt MITENKÄÄN nahdollista, että se on vaan läskiä, ihan niin kuin ennenkin?
Aikaisempi pömppö on ollut suoraan edessä, mutta nyt raskausmasu on levinnyt sivullekin. Kivaa, onnea heille!
Pulla uunissa ihan saletisti, nyt ollut tummia mekkoja vatsan seudulta. Hassusti kyllä seisoo jalat levällään XD
Eikö Korkojen kera ole suora lähetys?
ketä kiinnostaa ja niin on moni muukin.
Liian lyhyt ja kimalle korostaa pikkuista pömppistä. Tuskin raskausmaha.
Ja sitten yllättyy, että raskausuteluja satelee..
Jos ei julkisuus nappaa, niin pysyisi siellä Jenkeissä.