Mikä oli tänään kivointa päivässäsi?
Mulla oli kivointa kun tapasin tänään työkaverini, jonka kanssa olen tehnyt töitä n. 4 vuotta, mutta en ollut koskaan tavannut häntä.
Töitä ollaan tehty sähköpostin ja puhelimen välityksellä.
Oli mukava todella mukava tavata. Hän oli samannäköinen kuin olin kuvitellut ja yhtä mukava kuin aina muutenkin :-).
Kommentit (28)
Ollaan pari vuotta asuttu naapureina ja oltu paljon tekemisissä lasten kautta ja muutenkin. Tänään(kin) ollaan kikateltu vuoroin meillä, vuoroin niillä ja puhuttu kaikesta taivaan ja maan välillä.
Uudet ystävät tällä iällä ei oo mikään jokapäiväinen tapahtuma :)
ja tiesin, että tänään ei tarvitse ajella enää illalla harrastuskuskaamisissa. Jei, harvinaista herkkua.
Duunipaikalla 3 ihmistä auttoi mua mun hommissa, vaikken edes pyytänyt apua! Lisäksi oli tosi kiva, kun istuttiin kahvipöydässä ja juteltiin välillä syvällisiä ja välillä naurettiin niin, että tenat olis olleet tarpeen ;-)
Isomman lapsen laulun sisältö oli lähinnä, että vauva on ihana. Pienemmän sanoma laulussaan oli, että vauva on ihan kiva, mutta voisitko olla tänään hiljaa, että saisi leikkiä rauhassa.
seiniä, niin pitkällä ollaan vihdoinkin!!! Enää muutama viimeistelyhomma jäljellä!
Kuljimme käsikädessä ja juttelimme kaikenlaista. Yhtäkkiä lapsi sanoi tykkäävänsä minusta toooosi paljon :)
Ihana, en ole koskaan aikaisemmin ollut ammattilaispäivänä ja ero siihen lauantain ryysikseen on kuin toisesta maailmasta. Oli avaraa ja tilavaa, kaikkialle mahtui jonottamatta. Esittelijöillä ja henkilökunnalla oli aikaa kertoa tuotteistaan. Aivan ihana päivä.