Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli tänään kivointa päivässäsi?

Vierailija
14.09.2011 |

Mulla oli kivointa kun tapasin tänään työkaverini, jonka kanssa olen tehnyt töitä n. 4 vuotta, mutta en ollut koskaan tavannut häntä.

Töitä ollaan tehty sähköpostin ja puhelimen välityksellä.

Oli mukava todella mukava tavata. Hän oli samannäköinen kuin olin kuvitellut ja yhtä mukava kuin aina muutenkin :-).

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, en ole koskaan aikaisemmin ollut ammattilaispäivänä ja ero siihen lauantain ryysikseen on kuin toisesta maailmasta. Oli avaraa ja tilavaa, kaikkialle mahtui jonottamatta. Esittelijöillä ja henkilökunnalla oli aikaa kertoa tuotteistaan. Aivan ihana päivä.

Vierailija
22/28 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan pari vuotta asuttu naapureina ja oltu paljon tekemisissä lasten kautta ja muutenkin. Tänään(kin) ollaan kikateltu vuoroin meillä, vuoroin niillä ja puhuttu kaikesta taivaan ja maan välillä.

Uudet ystävät tällä iällä ei oo mikään jokapäiväinen tapahtuma :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiesin, että tänään ei tarvitse ajella enää illalla harrastuskuskaamisissa. Jei, harvinaista herkkua.

Vierailija
24/28 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunipaikalla 3 ihmistä auttoi mua mun hommissa, vaikken edes pyytänyt apua! Lisäksi oli tosi kiva, kun istuttiin kahvipöydässä ja juteltiin välillä syvällisiä ja välillä naurettiin niin, että tenat olis olleet tarpeen ;-)

Vierailija
25/28 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nukkumaan mennessäni. :)

Vierailija
26/28 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomman lapsen laulun sisältö oli lähinnä, että vauva on ihana. Pienemmän sanoma laulussaan oli, että vauva on ihan kiva, mutta voisitko olla tänään hiljaa, että saisi leikkiä rauhassa.

Vierailija
27/28 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiniä, niin pitkällä ollaan vihdoinkin!!! Enää muutama viimeistelyhomma jäljellä!

Vierailija
28/28 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljimme käsikädessä ja juttelimme kaikenlaista. Yhtäkkiä lapsi sanoi tykkäävänsä minusta toooosi paljon :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme