Naiset/miehet ja urheilu
Heippa, olen monasti miettinyt naisurheilijoita jotka esimerkiksi juoksee, eikö se satu jos on isommat rinnat. Niin ja häppärit eikö ne hankaudu housuja vasten. Entäpä hevosurheilu eikös siinä ole pillu ihan kiinni satulassa?. Olen itse joskus urheillut monia eri lajeja, myöntää täytyy että pallit olivat tosi kovilla, mitenkäs teillä toisilla?.M45.
Kommentit (9)
Heippa, kyllä täytyy myöntää että kivekset ja kulli oli kovilla urheilussa, esimerkiksi pituushyppy siellähän munat muljahteli. Hevosella ratsastaminenkin oli munille epämilyttävää, onneksi löytyi muita urheilumuotoja. Sulkkis, lentopallo pingis ja autourheilu.M45.
Heippa, olen monasti miettinyt naisurheilijoita jotka esimerkiksi juoksee, eikö se satu jos on isommat rinnat. Niin ja häppärit eikö ne hankaudu housuja vasten. Entäpä hevosurheilu eikös siinä ole pillu ihan kiinni satulassa?. Olen itse joskus urheillut monia eri lajeja, myöntää täytyy että pallit olivat tosi kovilla, mitenkäs teillä toisilla?.M45.
Heippa, kyllähän kunnostaan pitää huolehtia että pysyy terveenä. Enää en voi harrastaa juuri mitään, tuli vaan mieleen kun katselin tässä telkassa urheilua.M45.
Heippa, kyllähän kunnostaan pitää huolehtia että pysyy terveenä. Enää en voi harrastaa juuri mitään, tuli vaan mieleen kun katselin tässä telkassa urheilua.M45.
urheiluko vei jäsenet paskaksi
Nykyään on onneksi todella laadukkaita urheiluliivejä saatavilla. Minulle on ihan luomuna suotu isot rinnat, mutta kunnon liiveillä pystyy juoksemaan ja harrastamaan mitä mieli tekee. Ja olen erittäin tyytyväinen myös siihen, että sisemmät häppärini eivät ole lerppamallia, joten pystyn pyöräilemään eikä muutenkaan hankaa liikuntaa harrastaessa.
urheiluko vei jäsenet paskaksi
Heippa, se voi tuo naiminenkin johtua siitä että emme harrasta seksiä ku kerran viikossa, onneksi onnettomuudet eivät vieneet seksihaluja.M45.
ai kun veivaat rattia ja poljet? ja hiki tulee. naurettavaa sanoa urheiluksi. saunominen urheilua? avantouinti samoin.
ai kun veivaat rattia ja poljet? ja hiki tulee. naurettavaa sanoa urheiluksi. saunominen urheilua? avantouinti samoin.
Heippa, joo tulihan tosiaan kerrottua noista autokolareista. Mutta se mikä on urheilua on autourheilu, koitahan mennä veivaamaan rattia niin huomaat että hiki tulee. Sitten siinä on minulla halvaantumisen riski, eli se siitä riittääkö selvennys?.M45
Ilman satulaa tapahtuva ratsastuskin saattaa aiheuttaa arkuutta.