Pidätkö kauniista väreistä?
Kommentit (23)
Pidän vaaleanpunaisesta, sinisen eri sävyistä ja armeijanvihreästä.
Pidän kyllä kaikista väreistä, mutta edellämainittuja suosin vaatteissa ja kotona.
Jokaisella on omat värimieltymykset. Mikä tämä kysymys on ????
Vanha roosa, burgundinpunainen, armeijanvihreä. Satunnaisesti liila tai tiilenpunainen/oranssi. Harmaa sopii mäihin kaikkiin
Eli armeijanvihreä, tarvitseeko vielä toistaa?
Pidän! Suosikkeja hopeanharmaa, neonoranssi, myrkynvihreä, pastellikeltainen ja sydänverenpunainen.
Vierailija kirjoitti:
Eli armeijanvihreä, tarvitseeko vielä toistaa?
Ole apee ja toistelen tätä armeejanvihreetä... anteeksi .
Vierailija kirjoitti:
Pidän! Suosikkeja hopeanharmaa, neonoranssi, myrkynvihreä, pastellikeltainen ja sydänverenpunainen.
...ja ARMEEJANVIHREÄ. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mulla lempiväri on sähkönsininen ja musta: tätä Fordia saa kahdella eri värillä, vaihtoehdot: musta :)
....
Oikeasti en tykkää keltaisesta enkä punaisesta väristä, vaatteissa siis. Sopii joillekin (niin naisille kuin miehille), muttei mulle. Fudissukkia käytän: kaikki muut värit ostin, mutten juuri noita.
Intissä palvelin aikoinaan heittimellä/heitintä. Sitten ostin lekasta vihreän kuoripuvun, housut ja takin. Kävelin metsään ne päällä, latupohjaa pitkin. Jostain parvekkeelta kuului huuto TULIKOMENTOJA! :) ... Säpsähdin aluksi, mut sitten aloin nauramaan ja huusin takaisin JATKAKAA! :) .... Ääni oli jotenkin tutunkuuloinen, porukat, joku toinen heim varmaan partsilla röökillä/tolskaamassa. :)
(tuo syksyllä ennen tätä xitun koronaa .....).
Pidän väreistä (esim. petrooli) joita itse pidän kauniina. Joitain värejä (esim. kirkkaanpunainen) en pidä kauniina ja niistä en pidä.
Meillä koko koti armeijanvihreää. Tykätään niin kovasti.
Mutta minkä armeijan vihreä? Niissä on eroja.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään maksakirroosinkeltaisesta, kuolionmustasta ja kuukautisverenpunaisesta, se on ruskeampi punaisen sävy.
Juurikin ratikan ikkunasta seurailin kun Mannerheimintien molemmin puolin käveli kansa 98%:sti mustissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja ARMEEJANVIHREÄ. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei ole. Haista vttu!
Enää ei mennä armeijan harmaisiin vaan armeijan kurkkusalaattiin.
Pidän armeijanvihreästä.
Oletteko muuten huomanneet, että punatukkaiset usein käyttävät vihreitä vaatteita?