Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, mies tulee jo tänään työmatkalta!

Vierailija
14.09.2011 |

Luulin saavani viettää vielä yhden rauhaisan illan lasten kanssa, mutta ei...

Olenko ihan kauhea, kun ajattelen näin? Mua vain ärsyttää, kun se tulee taas sekoittamaan kaikki systeemit, ruoka pitää olla "kunnon ruokaa" eli perunoita ja jotakin, telkkarista katsotaan vain sitä mitä Hän haluaa eli uutisia ja ajankohtaisia keskusteluja. Joka asiasta pitää naputtaa mulle ja lapsille.

Sänkyyn tullessaan kysyy että pitäiskös vähän täräyttää.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samanlaiset fiilikset omaa miestä kohtaan.

Vierailija
22/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisistä ja katsomisista, ja ilmeisesti myös panemisista?

Vierailija
24/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistäsin tuostahyvästä ukolle liukkarin käteen ja sanoisin, et Ole hyvä vaan..

Vierailija
25/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana huomata, et muillakin on yhtä "romanttisia" miehiä. Meilläkin mies on paljon reissussa ja aina kun tulee kotiin, alkaa illalla saman tyylinen kysely. Ja yleensä heti kun MINÄ olen saanut lapset syötettyä, iltapestyä ja nukkumaan. Ja vielä odottaa pyykkien ripustaminen, pieni siivoaminen yms. Ja toinen sieltä sohvan pohjalta vinkkaa silmää ja kysyy "Miten ois pienet iltajumpat?" Voi, että alkaa siinä vaiheessa keittää!

Ei noi ukot vaan tajuu, et jos jeesais lasten ja kodin kans, ni vois rouvakin lämmetä touhuilemaan äijän kanssa.

Vierailija
26/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitten yhtään ihmetelkö jos miehenne käyvät vieraissa. Ei tollasesta kovin halukas olo tule, jos noin sitä ehdottaa, mutta kannattais laittaa mies kiertoon, jos pelkää sukupuolitauteja muilta naisilta. Voihan sitä tietenkin olla vain kulissiavioliitossa. Itse ainakin eroisin, jos en tuntis enään mitään vetoa mieheeni tai jos mieheni ei haluais mua.

Vierailija
27/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta seksi on parisuhteessa aika tärkeä asia. Onko se sitten niin, että panemisesta kuuluis määrätä nainen? Että jos naisesta kolmen kuukauden välein on ok, niin miehestäkin se on ok. Eri asia, jos miehestä kerran päivässä on ok, niin ei kai siihen tarvitse suostua. Jos ei haluta, niin kannattaa käydä lääkärillä katsomassa missä on vikaa. Jos mies vastaavasti haluaisi liian harvoin seksiä, en mä sitä katsoisi. Ja kyllä mullakin on lapsi. En aio elää kulissiavioliitossa ja itse ainakin olen koko ajan vihainen jos viikkoon ei olla seksiä harrastettu.

Jos ei koskaan huvita ilman, että se mies tekee kaiken minkä pyytää, niin jossain on vika. Kyllähän siinä hermot menee, jos mies ei koskaan auta, mutta asiasta pitäs voida keskustella tai vaikkapa ymmärtää, että miehet on miehiä. Jos ei löydy sopivaa, voi ottaa vaikka naisen. Kyllä ne lapsetkin huomaa jos äitiä vituttaa aina kun iskä tulee kotiin. No onhan se mukavaa, jos itse saa olla vaan kotona ja mies töissä ja elättää, mutta mä ainakin haluan olla onnellinen. Voihan noinkin olla, mutta tollasessa suhteessa ei välttämättä ole vain kahta osapuolta, vaan ne vieraat naiset, joista joku saattaa tulla raskaaksi.

Vierailija
28/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitten yhtään ihmetelkö jos miehenne käyvät vieraissa. Ei tollasesta kovin halukas olo tule, jos noin sitä ehdottaa, mutta kannattais laittaa mies kiertoon, jos pelkää sukupuolitauteja muilta naisilta. Voihan sitä tietenkin olla vain kulissiavioliitossa. Itse ainakin eroisin, jos en tuntis enään mitään vetoa mieheeni tai jos mieheni ei haluais mua.

pikku vaimojen pitäis heti olla haarat levällään, kun miehen tekee mieli, vai mitä tarkoitit?

Voisi ne miehetkin hiukan tehdä asian eteen jotain muutakin kuin olla omissa oloissaan ja kun tekee mieli, ehdottaa asiaa ronskisti.

Vierailija
29/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona on palon leppoisampaa kun mies on poissa. hengaan netissä ja lapset nukkuu meidän sängyssä heräilemättä jne. ja tuo täräyttäminenkin on niin tuttua... ;)

Vierailija
30/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin jo ajat sitten paiskannut pihalle.

Vierailija
31/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihana huomata, et muillakin on yhtä "romanttisia" miehiä. Meilläkin mies on paljon reissussa ja aina kun tulee kotiin, alkaa illalla saman tyylinen kysely. Ja yleensä heti kun MINÄ olen saanut lapset syötettyä, iltapestyä ja nukkumaan. Ja vielä odottaa pyykkien ripustaminen, pieni siivoaminen yms. Ja toinen sieltä sohvan pohjalta vinkkaa silmää ja kysyy "Miten ois pienet iltajumpat?" Voi, että alkaa siinä vaiheessa keittää!"

Ei noi ukot vaan tajuu, et jos jeesais lasten ja kodin kans, ni vois rouvakin lämmetä touhuilemaan äijän kanssa.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä