Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet, menettekö exän kanssa samaa matkaa vanhempainiltoihin?

Vierailija
14.09.2011 |

Tai istutteko lastenne vanhempainilloissa eri puolella huonetta ja olette niin kuin ette exäänne tuntisikaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kyydilläkin. Miksi olisin niin moukka, että leikkisin, etten tunne???

Vierailija
2/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lasten isäpuolen mukaanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt avioliiton aikanakaan. Pojan liikuntaharrastuksen vanhempainkokouksessa istuimme eri puolilla huonetta. Juttelimme kyllä ihan normaalisti ennen kokousta, mutta siellä mies sitten meni ihan toisaalle istumaan. Ei vissiin halunnut edustaa mun kanssa.

Vierailija
4/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten taitaa olla kuitenkin niin että vain toinen meistä pääsee. Sovitaan kumpi menee. Istutaan yleensä vierekkäin esim. kevätjuhlassa. Tämä on helppoa, koska välit on ok.

Vierailija
5/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutaan vierekkäin tai erikseen, riippuen vähän miten tilaa on.

Vierailija
6/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme päätyneet tällaiseen ratkaisuun, koska biologinen isä on aktiivisesti mukana lasten asioissa.

Vierailija
7/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä on paljon työmatkoilla ja äiti asuu kaukana.

Vierailija
8/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin miehen exän kanssa kahdestaan samalla kyydillä, myöhemmin äiti on muuttanut ja ei ole koulun juhliin tullut. Olen käynyt omien lastenkanssa ja yleensä mies on päässyt sentään näihin myös.

Vierailija
9/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin miehen exän kanssa kahdestaan samalla kyydillä, myöhemmin äiti on muuttanut ja ei ole koulun juhliin tullut. Olen käynyt omien lastenkanssa ja yleensä mies on päässyt sentään näihin myös.

Ymmärsinkö oikein, että isä käy siis teidän yhteisten lasten juhlissa, mutta ei tämän lapsen, jonka äiti asuu kaukana. Vähän surullista :( Eli siis tällä lapsella ei käy kumpikaan biologisista vanhemmista?

Vierailija
10/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyään voisimme mennä samalla kyydilläkin, jos olis tarvetta... Eli nykyään tullaan aika hyvin juttuun ja yritetään hoitaa lasten asiat hyvässä yhteisymmärryksessä.

Vierailija
11/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että isä käy siis teidän yhteisten lasten juhlissa, mutta ei tämän lapsen, jonka äiti asuu kaukana. Vähän surullista :( Eli siis tällä lapsella ei käy kumpikaan biologisista vanhemmista?

siis isä ei pääse noihin vanhempainiltoihin, mutta kevätjuhliin pääsee, koska ne ovat viikonloppuna: kaikkien lasten.

Vierailija
12/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla edes samassa huoneessa. Enkä aio kutsua jatkossakaan mihinkään koulun tai päiväkodin juttuun tai edes synttäreille.

Jos kiinnostaa selvittäkööt itse mitä, missä ja milloin.

Vierailija
13/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta koskevissa asioissa, sinun tehtäväsi on pitää etävanhempi ajantasalla ja tiedottaa vanhempainiltojen ajankohdat ja muut lapsen asiat jos teillä on yhteishuolto.

Etävanhemmalla on osallistumisoikeus.

Vierailija
14/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla olemassa noin itsekeskeisiä paskiaisia, jotka ajattelevat vain omaa persettään ja ollaan niin kakaroita, ettei voida YHTEISTEN LASTEN tapahtumissa olla yhdessä ja sovussa edes sen lapsen tähden hetken aikaa... Haloo aikuiset ihmiset!! Hävetkää edes!

Vierailija
15/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä yhtä matkaa ja istutaan vierekkäin jos sattuu mahtumaan. Sama homma juhlissa yms.

Kummankaan uudet seurustelukumppanit eivät osallistu lasten vanhempainiltoihin tai muihin vastaaviin.

Vierailija
16/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla olemassa noin itsekeskeisiä paskiaisia, jotka ajattelevat vain omaa persettään ja ollaan niin kakaroita, ettei voida YHTEISTEN LASTEN tapahtumissa olla yhdessä ja sovussa edes sen lapsen tähden hetken aikaa... Haloo aikuiset ihmiset!! Hävetkää edes!

tiedät erokuvioista. Sitä paitsi lapset eivät ole vanhempainilloissa. Ja yläkoulun kevät- ja joulujuhlat eivät ole tarkoitettu vanhemmille.

Vierailija
17/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saatetaan juoda meillä kahvit tilaisuuden päätteeksi (koulu on ihan vieressä)

En ymmärrä mikä on vaikeaa?

Vierailija
18/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua edes tietoa mistään itselleen, koska kielsi kouluakin tiedottamasta hänelle lapsen kouluasioista. Kummallista mun mielestä. Joulu- ja kevätjuhlassa on käynyt mun ja nykyisen mieheni kanssa. Ihan sovussa ollaan kaikki kolme.

Vierailija
19/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähivanhempi mikään sihteeri ole.

Vierailija
20/21 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etää (jonka pitäisi kaiketi olla aikuinen ihminen ainakin iältään) ei omien lasten asiat sen vertaa kiinnosta, että ottaisi selvää vanhempainilloista yms., saa mun puolestani olla. Minä en ole ex-mieheni henkilökohtainen assistentti, hoidin sitä hommaa tyhmyyttäni jo 12 vuotta ollessamme yhdessä.

Ei lähivanhempi mikään sihteeri ole.