RAKKAUDELLA OMAN MAANSA LUUSEREILLE!
Tiedoksi ote tuosta kansalaispalkkaketjusta:
Luuseri tällä hetkellä = tuhottu, mutta Suomen kunnon kansalainen, jonka olemassa olo on jo vaakalaudalla omassa kotosuomessa.
Se, joka on vielä töissä tai sanoo toiselle, että oma vika tai että hanki elämä on
= 1) rikollinen itse
= 2) rikollisuuden hyväksikäyttämä joko tietoisesti tai itse sitä edes ymmärtämättä. Mitä suurempi palkka sitä pahempi juttu. Itse omin avuin, erinomaisuutesi tai koulutuksesi tms johdosta et sitä korkeaa palkaa saa.
SUOSITUS SILLE JOKA EI VIELÄ OLE N K LUUSERI! Ryhdy luuseriksi mahdollisimman pian ja tule kannattamaan tätä kansalaispalkkaa ja uutta puoluetta. Me tulemme muodostamaan Suomen kansan uuden ja kaikkiin kansalaisiin ulottuvan Uuden Suomen uuden "armeijan" ja me luuserit tulemme taistelemaan kansainvälisestä, siitä globaalista, rikollisuudesta vapaan Suomen ja oman elämämme puolesta! Me teemme sitä sun tätä kukin tilanteensa ja kykyjensä mukaan ja nautimme kohta Suomen kansalaisille maksettavaa kansalaispalkkaa.
Maksetaanko kansalaispalkkaa omasta tahdostaan ulkomailla asuville suomalaisille ja miten paljon sitä sellaisille sinne maksetaan onkin sitten toinen juttu.
Eikä suomalaiseksi pääse enää kuka tahansa!
Adressin allekirjoittaja ei todellakaan ole mikään kommunismi. Adressissa "Uusi puolue" hän kirjoittaa ottavansa etäisyyttä kaikista ismeistä ja niitä ovat mm kommunismi, sosialismi, kapitalismi, feminismi, globalismi jne. Ymmärtääkseni hän taistelee kansainvälistä rikollisuutta vastaan, jonka jo näkee soluttautuneen tänne kotosuomeenkin ja näkee siinä ainakin yhden syy miksi suomalaiset itse syrjäytetään omassa maassaan yhä useammasta paikasta tai saavat diagnoosin mielenterveysongelmainen ja tuhotaan psyykenlääkkeillä tai muulla lääkityksellä.
Kehitys on jo sen verran pitkällä, että yrittää keksiä keinoja miten pysäyttää Suomen ja suomalaisten tuhoutuminen ja maan muuttuminen rikollisvaltioksi, josta imetään kaikki mahdollinen irti. Koko asia liittyy vielä suurempaan kokonaisuuteen, mutta kuka tässä nyt jaksaisi kaikkea kirjoittaa selkokielellä. Katsokaa ympärillenne ja käyttäkää omia aivojanne. Kyllä teillä sellaiset on!